کد خبر: 504857
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۴ ۱۰:۴۴:۲۰
| |

اعلام اسامی 10 مربی اعزامی به المپیک/ سوریان با فرنگی‌کاران می‌رود، دبیر پیش از آزادکاران

نایب رئیس فدراسیون کشتی همراه با تیم ملی کشتی فرنگی عازم توکیو می‌شود و رئیس این فدراسیون نیز دو روز پیش از آزادکاران به ژاپن خواهد رفت.

اعلام اسامی 10 مربی اعزامی به المپیک/ سوریان با فرنگی‌کاران می‌رود، دبیر پیش از آزادکاران
کد خبر: 504857
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۴ ۱۰:۴۴:۲۰

اعتمادآنلاین| با پیگیری و رایزنی فدراسیون کشتی، این بار اعضای کادر فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی به صورت کامل و طبق نظر سرمربیان راهی المپیک خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در تیم ملی آزاد علاوه بر غلامرضا محمدی که به‌عنوان سرمربی در کنار تیم خواهد بود، در کادر فنی ابراهیم مهربان، عباس حاج‌کناری و حسن طهماسبی به‌عنوان مربی به او کمک می‌کنند. ضمن اینکه محسن کاوه مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد نیز این تیم را همراهی خواهد کرد.


تیم ملی کشتی فرنگی نیز که با هدایت محمد بنا عازم توکیو می‌شود، بهروز حضرتی‌پور، حبیب‌الله اخلاقی، رسول جزینی و لقمان رضایی را به‌عنوان مربی همراه خواهد داشت.

این در حالی است که علاوه بر علیرضا دبیر و حمید سوریان، رئیس و نایب رئیس فدراسیون کشتی که با آیدی‌کارت مربیان در توکیو حاضر خواهند شد، دو ماساژور مجزا و پزشک و بدنساز نیز در کادر مربیگری کشتی حضور دارند.

سوریان روز چهارم مرداد همراه با فرنگی‌کاران راهی توکیو می‌شود. علیرضا دبیر نیز روز ششم مرداد به ژاپن می‌رود تا سه روز پیش از آغاز رقابت‌های کشتی فرنگی، در کنار این تیم باشد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها