کد خبر: 504885
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۴ ۱۱:۵۵:۳۷
| |

رئیس جمهور برزیل تحت عمل جراحی قرار می‌گیرد

رئیس جمهوری برزیل روز چهارشنبه از بیمارستان نیروهای مسلح در برزیلیا به بیمارستانی در سائو پائولو منتقل شد تا آزمایش‌هایی را در رابطه با انسداد روده انجام دهد و به گفته دفتر ریاست جمهوری ممکن است به خاطر تازه‌ترین مشکلات جسمانی که برای وی از زمان مضروب شدنش با چاقو در سال 2018 میلادی به وجود آمده، تحت عمل جراحی قرار گیرد.

رئیس جمهور برزیل تحت عمل جراحی قرار می‌گیرد
کد خبر: 504885
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۴ ۱۱:۵۵:۳۷

اعتمادآنلاین| بیمارستان "ویلا نووا استار" در سائوپائولو جایی که ژایر بولسونارو، رئیس‌جمهوری 66 ساله برزیل به آن منتقل شده، چهارشنبه شب اعلام کرد: رئیس جمهوری در این بیمارستان تحت مراقبت ویژه بستری شدند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، "فلاویو بولسونارو"، پسر رئیس جمهوری برزیل نیز گفت: پدرم صبح چهارشنبه به بیمارستان نیروهای مسلح در برزیلیا منتقل شد، در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد و برایش لوله تنفسی کار گذاشتند.

وی افزود: برای پدرم لوله تنفسی کار گذاشتند تا اسید معده‌اش وارد مسیرهای تنفسی‌اش نشود.

اخبار مربوط به بستری شدن بولسونارو در بیمارستان در حالی منتشر می‌شوند که میزان حمایت‌ها از این رهبر راست افراطی در نظرسنجی‌ها به خاطر نحوه مدیریتش در مبارزه با پاندمی کرونا و رسوایی فساد به وجود آمده پیرامون توافق خرید واکسن کووید 19 توسط دولتش کاهش یافته است.

این مساله همچنین بر سوالاتی درباره وضعیت سلامتی بولسونارو به خاطر سکسکه‌های مزمن، سرفه‌های مداوم پس از ابتلا به کووید 19 و یک سری عمل جراحی پس از مضروب شدن با چاقو در سال 2018 میلادی سرپوش می‌گذارد.

بولسونارو کمی پس از انتشار اخبار مربوط به انتقالش به سائوپائولو، عکسی از خودش در فیس‌بوک در حالی که با چشمانی بسته بر روی تختی در بیمارستان دراز کشیده بود و سنسورها و دستگاه‌های مختلف به وی وصل بود و لبخند می‌زد، منتشر کرد.

وی زیر این عکس نوشت: از همه مردم به خاطر حمایت‌ها و دعاهایشان تشکر می‌کنم.

بولسونارو صبح چهارشنبه به بیمارستان نیروهای مسلح در برزیلیا منتقل شد تا علت سکسکه او مشخص شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها