کد خبر: 505177
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۵ ۲۰:۰۹:۰۰
| |

خطیب جمعه رشت:

ذلت آمریکا را در سایه مقاومت، شهدای مدافع حرم و در سایه رهبر مقاومت سپهبد شهید قاسم سلیمانی می دانیم

آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های این هفته نماز جمعه رشت در جمع نمازگزاران در مصلی این شهر اظهار داشت: در مواردی دستگاهی به روستاییان مجوز ساخت و ساز می دهد، روستایی هزینه می کند و دستگاه دیگر می گوید خلاف است.

ذلت آمریکا را در سایه مقاومت، شهدای مدافع حرم و در سایه رهبر مقاومت سپهبد شهید قاسم سلیمانی می دانیم
کد خبر: 505177
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۵ ۲۰:۰۹:۰۰

اعتمادآنلاین| آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های این هفته نماز جمعه رشت در جمع نمازگزاران در مصلی این شهر اظهار داشت: در مواردی دستگاهی به روستاییان مجوز ساخت و ساز می دهد، روستایی هزینه می کند و دستگاه دیگر می گوید خلاف است.

وی تاکید کرد که محیط زیست، منابع طبیعی و سایر دستگاه های مرتبط باید در این ارتباط هماهنگی داشته و از قوانین همدیگر با خبر باشند.

خطیب جمعه رشت در بخشی دیگر از سخنانش افزود: امروز شاهد ذلت خوی استکبار در منطقه هستیم ، غرب آسیا نباید میدان تاخت و تاز استکبار جهانی باشد بلکه این جبهه مقاومت است که باید برای خودشان تصمیم بگیرند.

آیت الله فلاحتی بیان داشت: ذلت آمریکا را در سایه مقاومت، شهدای مدافع حرم و در سایه رهبر مقاومت سپهبد شهید قاسم سلیمانی می دانیم.

وی با بیان اینکه شیعه در سایه رهبری و امام راحل تکیه گاه برای همه فرق اسلامی شده است، افزود: انقلاب اسلامی 43 سال در سایه تلاش های مردم و رهبری و تدبیر رهبری پایگاه، محور و تکیه گاه برای همه امت ها حتی ملت های غیرمسلمان شده است.

خطیب جمعه رشت در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به فرارسیدن سالروز پذیرش قطعنامه 598 اظهار داشت: پذیرش قطعنامه از سوی امام راحل را تدبیری مدبرانه دانست تا کشور را از آسیب های تلخ بیشتر مصون کند.

منبع: ایرنا


اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها