کد خبر: 505392
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۶ ۱۲:۰۲:۰۰
| |

مهرداد قارداشی، رئیس فدراسیون تنیس روی میز:

عالمیان انگیزه زیادی برای موفقیت در المپیک دارد/ نیما 2 پیروزی به دست بیاورد، عالی است

رئیس فدراسیون تنیس روی میز گفت: مسابقات پینگ‌پنگ المپیک به گونه‌ای است که نفرات با رنکینگ پایین با نفرات برتر به رقابت خواهند پرداخت و همین مسئله کار عالیمان را برای موفقیت سخت کرده است.

عالمیان انگیزه زیادی برای موفقیت در المپیک دارد/ نیما 2 پیروزی به دست بیاورد، عالی است
کد خبر: 505392
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۶ ۱۲:۰۲:۰۰

اعتمادآنلاین| نیما عالمیان تنها پینگ‌پنگ‌باز کشورمان در المپیک توکیو خواهد بود و با توجه به اینکه برترین پینگ‌پنگ‌بازان دنیا در این رقابت‌ها حضور دارند او کار بسیار سختی برای موفقیت خواهد داشت.

به گزارش میزان، مهرداد علی‌قارداشی در خصوص پیش‌بینی‌اش از عملکرد عالمیان در المپیک توکیو اظهار داشت: نیما در دور قبل المپیک توانست به یک مرحله بالاتر صعود کند و امیدوارم این بار بتواند به 2 مرحله بالاتر صعود کند؛ اما واقعیت این است که رقابت‌های پینگ‌پنگ المپیک سطح بسیار بالایی دارد.

وی افزود: رنکیگ جهانی پینگ‌پنگ‌بازان اعلام شد که نیما در بین 65 پینگ‌پنگ‌باز المپیکی در جایگاه پنجاه و دوم قرار گرفت. مسابقات پینگ‌پنگ المپیک به گونه‌ای است که نفرات با رنکینگ پایین با نفرات برتر به رقابت خواهند پرداخت و همین مسئله کار عالیمان را برای موفقیت سخت کرده است.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز در پایان خاطرنشان کرد: نیما عالمیان انگیزه زیادی برای موفقیت دارد و خودش عنوان می‌کند که با توجه به اینکه با پینگ‌پنگ‌بازان بزرگ در لیگ فرانسه مسابقه داده می‌تواند در المپیک هم بدرخشد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها