کد خبر: 505751
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۷ ۱۳:۱۶:۱۱
| |

شهریار حیدری، نماینده مجلس:

رئیسی به واگذاری رفاقتی مناصب پایان دهد

یک نماینده مجلس خطاب به رئیس‌جمهور منتخب گفت: مردم شما را به شفافیت، پاکدستی و مبارزه با فساد می‌شناسند؛ بیائید و با عملکردتان پایانی باشید بر فساد، عدم توزیع درست منابع، واگذاری‌های رفاقتی مناصب و مسئولیت‌ها و سلطه سلاطین مختلف مانند سکه، دلار و نهاده‌های دامی. 

رئیسی به واگذاری رفاقتی مناصب پایان دهد
کد خبر: 505751
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۷ ۱۳:۱۶:۱۱

اعتمادآنلاین| نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب خواستار پایان دادن رئیس‌جمهور منتخب به فساد و سلطه سلاطین سکه، دلار و نهاده‌های دامی شد.


به گزارش فارس، شهریار حیدری نماینده مردم قصرشیرین، گیلانغرب و سرپل ذهاب در مجلس در جلسه علنی امروز و در نطق میان‌دستور با اشاره به برگزاری پرشور انتخابات ریاست جمهوری و شوراها اظهار داشت: ملت ایران در پاسخ به ندای رهبر انقلاب با حضور در انتخابات آن هم در این روزهای سخت بحران اقتصادی و بحران کرونا به ندای رسانه‌های بیگانه پاسخ منفی داده و این جای تبریک دارد.

وی خطاب به سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور منتخب گفت: مردم شما را به شفافیت، پاکدستی و مبارزه با فساد می‌شناسند؛ بیائید و با عملکردتان پایانی باشید بر فساد، عدم توزیع درست منابع، واگذاری‌های رفاقتی مناصب و مسئولیت‌ها و سلطه سلاطین مختلف مانند سکه، دلار و نهاده‌های دامی.

وی با اشاره به انتصاب حجت‌الاسلام اژه‌ای از سوی رهبر انقلاب گفت:‌ امیدوارم با ادامه راه مبارکی که با حضور آقای رئیسی امید مردم را زنده‌تر کنید و در ریشه‌کنی فساد کوتاه نیاید.

این نماینده مجلس با اشاره به برخی مشکلات حوزه انتخابی‌اش تصریح کرد: در شهرستان‌های قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب روستاهایی در کنار چشمه‌ها و سدها، آب آشامیدنی ندارند و تشنه‌گی امان آنها را بریده است و اکثر روستاهای حوزه انتخابی ما به دلیل فرسودگی شبکه انتقال آب با قطعی‌های مکرر روبه‌رو هستند و به دلیل بی‌تدبیری وزارت نیرو از منابع موجود نیز بهره‌مند نمی‌شوند.

این نماینده مجلس همچنین خطاب به هیأت رئیسه مجلس تأکید کرد: با توجه به اینکه در روزهای پایانی کار دولت هستیم، برای جلوگیری از اتلاف وقت و با قید فوریت، طرح نظام رتبه‌بندی معلمان را در دستورکار صحن مجلس قرار دهید تا به این انتظار طولانی معلمان عزیز پایان داده شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها