کد خبر: 506637
|
۱۴۰۰/۰۵/۰۱ ۰۷:۴۹:۰۰
| |

کیانوش جهانپور، سخنگوی سازمان غذا و دارو:

پانسمان‌های بیماران Eb مرحله به مرحله تحویل انجمن می‌شود / نحوه توزیع پانسمان‌ها بستگی به سیاست‌های دولت بعدی دارد

سخنگوی سازمان غذا و دارو گفت: مانند قبل پانسمان ها مرحله به مرحله تحویل انجمن Eb می شود اما دنبال این هستیم تا ارسال مستقیم را اجرایی کنیم یعنی پانسمان ها مستقیما درب منزل تحویل داده شود.

پانسمان‌های بیماران Eb مرحله به مرحله تحویل انجمن می‌شود / نحوه توزیع پانسمان‌ها بستگی به سیاست‌های دولت بعدی دارد
کد خبر: 506637
|
۱۴۰۰/۰۵/۰۱ ۰۷:۴۹:۰۰

اعتمادآنلاین| چندی پیش خبر گم شدن پانسمان های اهدایی بیماران Eb سر و صدای زیادی به پا کرد اما سازمان غذا و دارو اعلام کرد تمام محموله های پانسمان تامین شده بیماران EB در انبارهای وزارت بهداشت موجود است و به منظور مدیریت بهینه توزیع، پانسمان مورد نیاز به تناسب تعداد بیماران به صورت ماهانه تحویل خانه EB می‌شود.

به گزارش برنا، کیانوش جهانپور، سخنگوی سازمان غذا و دارو با اشاره به علت حواشی اخیر درخصوص این پانسمان ها گفت: آخرین وضعیت پانسمان ها اعلام می‌شد اما بنده شخصا به صورت جزئی وارد موضوع شدم و آمار همه دستگاه ها از جمله هیات امنا، معاونت درمان دانشگاه ایران و... را گرفتم تا مسیر کاملا شفاف شود، درحال حاضر گزارش تلفیقی را جهت اطلاع عمومی منتشر کردیم.

او درباره نحوه توزیع این پانسمان ها افزود: مانند قبل پانسمان ها مرحله به مرحله تحویل انجمن Eb می شود اما دنبال این هستیم تا ارسال مستقیم را اجرایی کنیم یعنی پانسمان ها مستقیما درب منزل تحویل داده شود.

سخنگوی سازمان غذا و دارو در پاسخ به این سوال که آیا ارسال مستقیم پانسمان ها به درب منزل تا پایان دولت امکان پذیر است یا خیر؟ تصریح کرد: روزهای پایانی دولت قرار داریم زمان انجام این کار نیست و فعلا پانسمان ها به روال قبل توزیع می‌شود.

جهانپور در پایان گفت: درباره نحوه توزیع پانسمان ها در دولت بعدی بستگی به سیاست های مسئولان ذیربط دارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها