کد خبر: 508641
|
۱۴۰۰/۰۵/۱۳ ۰۷:۱۷:۰۰
| |

فداحسین مالکی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

با هماهنگی بین قوا هیچ بهانه‌ای از طرف دولت سیزدهم قابل قبول نیست / باید موانع پیش روی اشتغال جوانان برداشته شود / رئیسی فرمانده اقتصادی را تعیین کند

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: با توجه به هماهنگی مجلس و قوه قضائیه با دولت هیچ بهانه ای برای دولت جدید قابل قبول نیست. ما کمبود قانون نداریم، مشکل، اقدام و اجرا در کشور است.

با هماهنگی بین قوا هیچ بهانه‌ای از طرف دولت سیزدهم قابل قبول نیست / باید موانع پیش روی اشتغال جوانان برداشته شود / رئیسی فرمانده اقتصادی را تعیین کند
کد خبر: 508641
|
۱۴۰۰/۰۵/۱۳ ۰۷:۱۷:۰۰

اعتمادآنلاین| فداحسین مالکی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به صحبت های ابراهیم رئیسی رئیس دولت سیزدهم در مراسم تنفیذ، اظهار کرد: صحبت های آقای رئیسی بعد از مراسم تنفیذ فوق العاده مهم بود. نشان داد که ایشان به خوبی شرایط فعلی جامعه را تشخیص داده و از مشکلات در حوزه های اقتصادی، معیشتی، مسائل فرهنگی و بی عدالتی ها و رانت ها و فسادها اطلاع دارد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: در این شرایط انتظار می رود که تیم دولت آقای رئیسی نیز به این موارد توجه کند، مجلس هم این مسائل را مورد توجه قرار می دهد و به دولت کمک می کند.

مالکی با تاکید بر اینکه مهمترین ویژگی دولت سیزدهم جسارت و انقلابی بودنش است، گفت: با توجه به هماهنگی مجلس و قوه قضائیه با دولت هیچ بهانه ای برای دولت جدید قابل قبول نیست. ما کمبود قانون نداریم، مشکل، اقدام و اجرا در کشور است. لذا اولین کار این باشد که تمامی قوانین و بخشنامه های زائد که باعث ایجاد موانع در اقتصاد و مسکن کشور شده، حذف شود. همچنین باید موانع پیش روی اشتغال جوانان برداشته شود. این مهم زمانی رخ می دهد که در راس وزارتخانه ها افرادی با روحیه جهادی و پاک دستی باشند. کسانی که بتوانند وزارتخانه ها را از وضعیت فعلی نجات دهند که همچون کلاف سر در گم هستند.

این نماینده مجلس در پایان گفت: مهمترین کار دولت آینده در حوزه اقتصادی تعیین تیمی هماهنگ در اقتصاد است. آقای رئیسی فرمانده اقتصادی را تعیین کند تا دیگر شاهد دعوا بین وزارتخانه های اقتصاد و صنعت یا بانک مرکزی و کشور نباشیم. با هماهنگی می توانند مشکلات مردم در معیشت را حل کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها