کد خبر: 509384
|
۱۴۰۰/۰۵/۱۷ ۱۶:۳۶:۴۷
| |

شانس اندک پرسپولیس برای حفظ شهریار/ مغانلو سپاهانی می‌شود؟

باشگاه پرسپولیس برای حفظ شهریار مغانلو که به صورت قرضی در این تیم حضور داشت، شانس اندکی دارد.

شانس اندک پرسپولیس برای حفظ شهریار/ مغانلو سپاهانی می‌شود؟
کد خبر: 509384
|
۱۴۰۰/۰۵/۱۷ ۱۶:۳۶:۴۷

اعتمادآنلاین| شهریار مغانلو مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس که به صورت قرضی از تیم سانتاکلارا در این تیم حضور داشت، برای ماندن در جمع سرخپوشان تهرانی شانس کمی دارد.

به گزارش تسنیم، باشگاه سانتاکلارا برای فروش مغانلو به پرسپولیس مبلغ 500 هزار دلار از این باشگاه می‌خواهد که تأمین این مبلغ برای پرسپولیسی‌ها تقریباً امکان‌پذیر نیست. این موضوع باعث شده تا سرخپوشان تهرانی برای حفظ مغانلو شانس بسیار کمی داشته باشند، ولی باشگاه سپاهان از مدت‌ها پیش خواهان جذب مغانلوست و حتی چند هفته پیش از باشگاه سانتاکلارا درخواست کرد تا مغانلو را جذب کند.

باشگاه سپاهان مشکلی بابت پرداخت پول رضایت‌نامه مغانلو ندارد و از طرفی انتقال محمد محبی به این باشگاه پرتغالی هم می‌تواند همکاری طرفین را برای صدور رضایت‌نامه مغانلو در مسیر هموارتری قرار دهد.

آخرین اخبار حاکی از آن است مذاکرات سپاهانی‌ها با باشگاه سانتاکلارا در مورد جذب مغانلو با روند مثبتی پیش رفته است و این احتمال وجود دارد که مهاجم فصل گذشته پرسپولیس در نهایت پیراهن سپاهان را بر تن کند.

از طرفی مغانلو هم می‌تواند همکاری‌اش را با باشگاه سانتاکلارا ادامه دهد، ولی گفته می‌شود احتمال حضور او در سپاهان بیشتر است. باید منتظر ماند و دید که در نهایت سرنوشت این بازیکن به کجا خواهد رسید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها