کد خبر: 511587
|
۱۴۰۰/۰۶/۰۲ ۱۲:۲۳:۰۰
| |

سلمان اسحاقی، نماینده قائنات در مجلس:

بی‌دقتی ما باعث افزایش قیمت کالاها شده است / مبادا روزی صدای حق مردم را نشنویم / سران سه قوه کارگروهی برای کنترل قیمت کالاها تشکیل دهند

یک نماینده مجلس گفت: بی‌دقتی ما باعث افزایش قیمت کالاها شده است اگر این مسأله را کنترل نکنیم در ماه‌های آینده با بحران قیمت روبرو می‌شویم.

بی‌دقتی ما باعث افزایش قیمت کالاها شده است / مبادا روزی صدای حق مردم را نشنویم / سران سه قوه کارگروهی برای کنترل قیمت کالاها تشکیل دهند
کد خبر: 511587
|
۱۴۰۰/۰۶/۰۲ ۱۲:۲۳:۰۰

اعتمادآنلاین| سلمان اسحاقی، نماینده قائنات در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در حاشیه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی رئیس جمهور با اشاره به وضعیت بازار اظهار داشت: این روزها همه حواس ما معطوف به بررسی صلاحیت وزرا است، اما وضعیت قیمت‌ها در بازار نابسامان شده است.

به گزارش فارس، وی خاطرنشان کرد: سال گذشته در همین ایام در مجلس فریاد زدیم که اگر فکری برای دانه مرغ نکنیم، با افزایش قیمت مواجه خواهیم شد.

نماینده قائنات در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به آن تذکرها بی توجهی شد و مرغ 12 هزار تومانی به کیلویی 45 الی 50 هزار تومان رسید و سپس دولت وقت آن را به 30 هزار تومان رساند و گفت بازار را مدیریت کردم! این کار توهین به شعور و شخصیت مردم بود.

اسحاقی افزود: این روزها هم از بازار خبرهای خوبی نمی‌رسد و افزایش قیمت 20 قلم کالای اساسی مردم متصور است.

وی با تاکید بر اینکه این مسأله فقط مرتبط با دولت نیست و سران سه قوه باید کارگروهی برای کنترل قیمت کالاهای اساسی تشکیل دهند، اظهار داشت: اگر امروز فکری برای نهاده‌های دامی نکنیم در ماه‌های آینده با افزایش قیمت دام‌های سبک مواجه می‌شویم.

این نماینده مجلس با بیان اینکه بی‌دقتی ما باعث افزایش قیمت کالاها شده است، عنوان کرد: اگر این مسأله را کنترل نکنیم در ماه‌های آینده با بحران قیمت روبرو می‌شویم.

اسحاقی همچنین نسبت به افزایش قیمت مصالح ساختمانی به ویژه سیمان، تذکر داد و تأکید کرد: مبادا روزی برسد که صدای حق مردم را نشنویم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها