کد خبر: 513459
|
۱۴۰۰/۰۶/۱۸ ۰۸:۰۸:۱۲
| |

واکسیناسیون گروه‌ سنی بالای 28 سال در سیستان‌ و بلوچستان آغاز شد

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت: با توجه به شرایط منطقه از امروز گروه سنی بالای 28 سال متولدین 72 و قبل از آن و دانشجویان می‌توانند برای دریافت واکسن کرونا به مراکز تجمیعی واکسیناسیون در مناطق زیر پوشش این دانشگاه مراجعه کنند.

واکسیناسیون گروه‌ سنی بالای 28 سال در سیستان‌ و بلوچستان آغاز شد
کد خبر: 513459
|
۱۴۰۰/۰۶/۱۸ ۰۸:۰۸:۱۲

اعتمادآنلاین| محمد هاشمی شهری با بیان اینکه خوشبختانه واکسن کرونا به تعداد کافی برای تزریق به جامعه هدف وجود دارد اظهارداشت: از همه واجدان شرایط دریافت واکسن تقاضا داریم که برای تزریق این واکسن مراجعه کنند تا ایمنی نسبی در جامعه ایجاد شود.

به گزارش ایرنا، وی با اشاره به اینکه واکسیناسیون معلمان و اساتید دانشگاه تقریبا انجام شده و تعدادی از آنان باید نسبت به تزریق دُز دوم واکسن خود اقدام کنند افزود: توافق شده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تجهیزات لجستیکی را برای انجام این واکسیناسیون در مناطق عشایری و سیار فراهم کند.

به گفته معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان با فوت پنج نفر دیگر در شبانه‌روز گذشته شمار فوتی‌های کرونا در سیستان و بلوچستان به 2 هزار و 486 نفر رسید.

دکتر قاسم میری علی‌آباد افزود: همچنین با افزوده شدن 290 مورد جدید کرونا در سیستان و بلوچستان طی 24 ساعت گذشته شمار مبتلایان این ویروس در استان به 120 هزار و 222 نفر رسید.

وی با بیان اینکه 335 بیمار حاد تنفسی و 112 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های سیستان و بلوچستان تحت درمان قرار دارند ادامه داد: از مردم درخواست می‌شود در صورت امکان و نداشتن ضرورت در خانه بمانند و چنانچه از خانه بیرون می‌روند اصول بهداشتی و آداب تنفسی را به خوبی رعایت کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها