کد خبر: 517526
|
۱۴۰۰/۰۷/۲۰ ۲۱:۰۲:۰۰
| |

با وجود حمله‌ سایبری، سازمان بنادر و کشتیرانی به کارش ادامه داد

معاون سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به حمله سایبری اخیر به سازمان بنادر و دریانوردی گفت: این حمله سایبری نتوانست شرایط کار را سخت کند و با همکاری سایر نهادها توانستیم از پس این مشکل برآییم.

با وجود حمله‌ سایبری، سازمان بنادر و کشتیرانی به کارش ادامه داد
کد خبر: 517526
|
۱۴۰۰/۰۷/۲۰ ۲۱:۰۲:۰۰

اعتمادآنلاین| جلیل اسلامی در مراسم جهانی دریانوردی با بیان اینکه امروز سی و سومین جشن روز دریانوردی در کشورمان برگزار می‌شود، اظهار داشت: از سال 65 روز جهانی دریانوردی را در ایران گرامی می‌داریم و همواره در طول این سال‌ها به دنبال تسهیل شرایط کار دریانوردان در کشورمان هستیم.

به گزارش ایلنا، وی با بیان اینکه امروز دریانوردان کشورمان با دو موضوع شرایط تحریم و کرونا مواجه هستند، گفت: نقش حمل و نقل دریای در کشورها بیش از 80 تا 90 درصد است و یکی از سازمان‌هایی که بخش عمده‌ سیستم حمل و نقل کالا را بر عهده دارد سازمان‌ها و نهادهای مرتبط با سیستم حمل و نقل دریایی است.

معاون سازمان بنادر و دریانوردی با تاکید بر اینکه به طور قطع با رفع تحریم‌های ظالمانه شرایط کار دریانوردان در کشور بهتر می‌شود ادامه داد: سازمان بنادر و دریانوردی در کنار دریانوردان کشورمان در راستای کمک به فعالیت بخش دریایی کشور دور زدن تحریم‌ها مقابله با تحریم‌ها و احقاق حقوق صنمعت دریایی کشورمان فعالیت داشت و توانستیم این صنعت را سرپا نگه داریم.

وی با اشاره به حمله سایبری اخیر به سازمان بنادر و دریانوردی گفت: این حمله سایبری نتوانست شرایط کار را سخت کند و با همکاری سایر نهادها توانستیم از پس این مشکل برآییم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها