کد خبر: 518448
|
۱۴۰۰/۰۷/۲۷ ۱۲:۴۴:۰۰
| |

بیش از چهار هزار نفر از جمعیت پاوه عضو کتابخانه های عمومی هستند

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه گفت: در شهرستان پاوه 6 باب کتابخانه عمومی و یک کتابخانه مشارکتی وجود دارد و بیش از چهار هزار نفر از جمعیت این شهرستان عضو این کتابخانه ها هستند.

بیش از چهار هزار نفر از جمعیت پاوه عضو کتابخانه های عمومی هستند
کد خبر: 518448
|
۱۴۰۰/۰۷/۲۷ ۱۲:۴۴:۰۰

اعتمادآنلاین| مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه گفت: در شهرستان پاوه 6 باب کتابخانه عمومی و یک کتابخانه مشارکتی وجود دارد و بیش از چهار هزار نفر از جمعیت این شهرستان عضو این کتابخانه ها هستند.


به گزارش ایرنا، معصومه حسنی خونسار عصر دوشنبه در نشست انجمن کتابخانه های شهرستان پاوه افزود: پاوه یکی از شهرستان های فرهنگی استان در امر کتاب و کتابخوانی است بنابراین برای اجرایی کردن مصوبات انجمن و حمایت اعضای حقیقی و حقوقی از برنامه ها بهتر می توان عمل کرد.

وی اضافه کرد: تعداد پنج انجمن کتابخانه در این شهرستان و در مرکز شهرستان و شهر های بانه وره، نودشه، نوسود و باینگان فعال است که در این جلسات مصوباتی تصویب خواهد شد که می تواند کتابخانه ها را در شهرستان و حتی در روستا ها متحول کند و ضرورت دارد دبیران انجمن کتابخانه ها در برگزاری این جلسات قوی تر عمل کنند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه اظهار داشت : در حال حاضر کتابخانه های عمومی به پایگاه های فرهنگی اجتماعی تبدیل شده اند و تاثیر گذاری کتابخانه در جامعه بیشتر است.

حسنی خونسار افزود: یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در استان کرمانشاه در حال برگزاری است که بهترین برنامه برای ترویج و رشد مطالعه است.

سرپرست فرمانداری پاوه نیز گفت: برگزاری منظم جلسات انجمن در توسعه و اعتلای هدف کتاب و کتابخوانی بسیار مهم و تاثیر گذار است و اعضای جلسه باید حضور فعالی در این جلسات داشته باشند.

جلیل بالایی افزود : با توجه به اینکه مردم شهرستان پاوه مردمی فرهنگی و کتابخوان هستند کار ما در توسعه کتابخوانی تا حدودی راحت تر خواهد شد.


وی ادامه داد: توسعه کتاب و کتابخوانی باید در اولویت برنامه های اجرایی ادارات قرار بگیرد و ما می توانیم از طریق تقویت کتابهای کمک آموزشی در کتابخانه ها ، جوانان را به سمت کتاب و کتابخانه هدایت کنیم.


شهرستان مرزی پاوه با 60 هزار نفر جمعیت در 120 کیلومتری شمال غربی استان کرمانشاه واقع شده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها