کد خبر: 524519
|
۱۴۰۰/۰۹/۰۸ ۱۰:۱۹:۳۸
| |

رئیس پلیس پایتخت: بیش از 60 تارنمای فروش موادمخدر مسدود شد

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اشراف اطلاعاتی ماموران انتظامی بر فضای مجازی گفت: بیش از 60 تارنمایی که اقدام به تبلیغ و فروش مواد مخدر می‌کردند شناسایی، مسدود و 42 کیلوگرم مواد مخدر از ادمین‌های این تارنماها کشف شد.

رئیس پلیس پایتخت: بیش از 60 تارنمای فروش موادمخدر مسدود شد
کد خبر: 524519
|
۱۴۰۰/۰۹/۰۸ ۱۰:۱۹:۳۸

اعتمادآنلاین| سردار حسین رحیمی روز دوشنبه در حاشیه اجرای چهاردهمین طرح ظفر پلیس پایتخت در جمع خبرنگاران اعلام کرد: در 2 ماه گذشته بیش از هزار کیلوگرم شیشه به تهران وارد شد و عمده مصرف کنندگان این مواد مخدر جوانان 18 تا 25 ساله هستند.

به گزارش ایرنا،وی افزود: در چهاردهمین طرح ظفر پلیس تهران بزرگ بیش از 2 هزار و 500 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف، پنج باند بزرگ قاچاق مواد افیونی منهدم و در مجموع 85 قاچاقچی عمده دستگیر شدند.

رحیمی با اشاره به اشراف اطلاعاتی پلیس بر فضای مجازی گفت: بیش از 60 تارنمایی که اقدام به تبلیع و فروش مواد مخدر می‌کردند نیز شناسایی، مسدود و 42 کیلوگرم مواد مخدر از ادمین‌های این تارنماهاکشف شد.

رییس پلیس پایتخت افزود: همچنین هفت سرشبکه در این رابطه شناسایی و دستگیر شدند.

رحیمی همچنین از توقیف 66 خودرو و پلمب 6 باب منزل که محل فروش مواد مخدر بود طی اجرای طرح ظفر خبر داد.

وی این را هم گفت که در چهاردهمین مرحله طرح ظفر 15 نفر از اراذل و اوباش که اقدام به فروش مواد مخدر می‌کردند، دستگیر و 80 کیلوگرم مواد مخدر از آنان کشف و ضبط شد.

به گفته این مقام انتظامی، دستگیری هزار و 166 خرده فروش مواد مخدر از دیگر توفیقات اجرای طرح ظفر پلیس پایتخت بود.

رییس پلیس پایتخت درباره تاثیر برداشته شدن قانون اعدام برای قاچاقچیان مواد مخدر نیز گفت: میزان هزینه‌ای که مجرمان به خصوص قاچاقچیان باید در برابر اعمالشان بپردازند، بسیار ناچیز است.

دستگیری سارقان دریچه های فاضلاب در تهران

وی همچنین از شناسایی و دستگیری صدها مجرم و سارق که وسایلی مانند دریچه‌های فاضلاب و گاردریل‌های کنار خیابان‌ها را سرقت می‌کردند، خبر داد.

رحیمی در بخش دیگری از سخنانش اعلام کرد: چند باند تهیه و توزیع قرص‌های لاغری غیرمجاز در تهران شناسایی و عوامل آنها دستگیر شدند.

وی به پسران و دختران جوان هشدار داد که مراقب سواستفاده سوداگران فروش قرص ها و مکمل های غذایی در باشگاه‌های بدنسازی باشند.

فرمانده انتظامی پایتخت گفت: پلیس با توجه با بازگشایی مدارس، برنامه ویژه‌ای برای پاکسازی اطراف مدارس از وجود خرده فروشان مواد مخدر دارد و ماموران روزانه این محل‌ها را رصد می کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

ویدیو پیشنهادی

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها