کد خبر: 164658
|
۱۳۹۷/۰۱/۱۹ ۱۲:۳۰:۰۰
| |

عضو شورای شهر تهران در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین:

ماندن نجفی قطعی است/ امیدوارم شهردار تهران به حمایت نماینده‌های مردم احترام بگذارد

زهرا صدراعظم نوری، عضو شورای شهر تهران که یکی از مخالفان استعفای نجفی،‌ در جلسه امروز شورا بود،‌ درباره ماندن یا رفتن نجفی از شهرداری می‌گوید: «مسلماً وقتی فردی با رأی نماینده‌های مردم انتخاب می‌شود و متعهد می‌شود که حداقل برای مدتی معلوم،‌مسئولیتی را بر عهده بگیرد، باید برای ترک مسئولیت رضایت آن‌ها را هم جلب کند که آقای نجفی نتوانستند مخالفت اعضای شورای شهر را جلب کنند.»

ماندن نجفی قطعی است/ امیدوارم شهردار تهران به حمایت نماینده‌های مردم احترام بگذارد
کد خبر: 164658
|
۱۳۹۷/۰۱/۱۹ ۱۲:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| اولین جلسه رسمی شورای شهر تهران در سال 97 که امروز برگزار شد، به بررسی استعفای محمد علی نجفی اختصاص داشت. همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد اعضای شورای شهر با اعلام این موضوع که شهردار می‌تواند در کنار درمان بیماری به وظایف شهرداری خودش هم رسیدگی کند، با 16 رأی مخالف به استعفای او پاسخ منفی دادند. با این وجود عده‌ای اعتقاد دارند که این رأی نشان دهنده حمایت اعضای شورای شهر از نجفی بوده و با توجه به اصرار او بر رفتن از ساختمان بهشت، اعضای شورای شهر به زودی باید فرد دیگری را برای شهرداری یا حداقل سرپرستی بر شهرداری تهران انتخاب کنند.

زهرا صدراعظم نوری، عضو شورای شهر تهران که یکی از سخنرانان مخالف استعفای نجفی در جلسه امروز بود،‌ درباره رفتن یا ماندن او، به اعتمادآنلاین می‌گوید: «مسلماً وقتی فردی بارأی نماینده‌های مردم انتخاب می‌شود و متعهد می‌شود که حداقل برای مدتی معلوم،‌مسئولیتی را بر عهده بگیرد، باید برای ترک مسئولیت رضایت آنها را هم جلب کند که آقای نجفی نتوانستند مخالفت اعضای شورای شهر را جلب کنند بنابراین می‌توان گفت که فعلاً ماندن ایشان قطعی است.»

او در جواب اینکه، آیا بیماری مانع از انجام وظیفه‌ای که نجفی تعهد کرده بود انجام دهد،‌ نمی‌شود؟ می‌گوید: «ما به عنوان نماینده‌های مردم، با توجه به وضعیت بیماری ایشان،‌ درباره بازدارنده بودن بیماری،‌قانع نشدیم. همانطور که گفتم بسیاری از مسئولان کشور به این دست بیماری‌ها مبتلا هستند و در عین حال کارشان را هم انجام می‌دهند.»

صدراعظم نوری در مورد اینکه باز هم استعفای نجفی تکرار خواهد شد یا نه،‌ می‌گوید: «معلوم نیست که چه اتفاقی خواهد افتاد. ممکن است ایشان باز هم اصرار کنند و استعفای دیگری ارائه دهند که در این صورت باید باز هم برای تصمیم‌گیری مشورت کنیم. به هر حال امیدوارم که ایشان ارزش حمایت نماینده‌های مردم تهران را بدانند و به این حمایت احترام بگذارند.»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها