کد خبر: 230096
|
۱۳۹۷/۰۶/۱۱ ۲۱:۵۸:۰۰
| |

سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس:

احتمال انحلال شورای شهر پرند وجود دارد

سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوق مجلس شورای اسلامی از احتمال انحلال شورای شهر پرند با توجه به بازداشت 5 عضو این شورا خبر داد.

احتمال انحلال شورای شهر پرند وجود دارد
کد خبر: 230096
|
۱۳۹۷/۰۶/۱۱ ۲۱:۵۸:۰۰

اعتمادآنلاین| حسن نوروزی سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوق مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در حال حاضر پرونده 5 عضو شورای شهر پرند که در بازداشت به سر می برند همچنان در دست بررسی است و باید منتظر نظر نهایی دستگاه قضایی باشیم تا بتوانیم نظر نهایی را مطابق با قانون اعلام کنیم.

وی با تاکید بر این که به زودی قانون تکلیف هر 5 عضو شورای شهر پرند را مشخص می کند، ادامه داد: فکر می کنم اگر هر 5 عضوی که هم اکنون در بازداشت به سر می برند از نظر دادگاه متخلف شناخته و در نهایت سلب عضویت شوند احتمال انحلال شورا قوی تر می شود.

نوروزی با اشاره به این که به خاطر مشغله هایی که این روزها در مجلس دارم دقیقا قانون و شرایط انحلال شورا را به خاطر ندارم، توضیح داد: از آنجایی که اکثریت مطلق اعضای شورای شهر پرند زیر تیغ سلب عضویت هستند این موضوع احتمال انحلال شورای شهر را بیشتر می کند.

نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی به نقش و اهمیت شورای حل اختلاف استان تهران در این خصوص اشاره کرد و یادآور شد: با این وجود باید ببینم بعد از صدور رای اعضای شورا از طریق دادگاه، شورای حل اختلاف استان چه تصمیمی برای
ادامه فعالیت شورای پرند می گیرد. شورای شهر پرند 7 عضو اصلی و 5 عضو علی البدل دارد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها