کد خبر: 244401
|
۱۳۹۷/۰۸/۲۱ ۰۹:۳۰:۰۰
| |

اعزام یگان ویژه و لودر برای تخریب دو ملک مسکونی در ده ونک

در ساعات ابتدایی صبح تعدادی لودر برای تخریب دو ملک مسکونی واقع در محدوده ده ونک اعزام شدند که به گفته ساکنان این منطبه، به دلیل ازدحام جمعیت معترض مردم و بارندگی فعلا از اقدام خود صرف نظر کرده‌اند.

اعزام یگان ویژه و لودر برای تخریب دو ملک مسکونی در ده ونک
کد خبر: 244401
|
۱۳۹۷/۰۸/۲۱ ۰۹:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| در ساعات ابتدایی صبح تعدادی لودر برای تخریب دو ملک مسکونی واقع در محدوده ده ونک اعزام شدند که به گفته ساکنان این منطقه، به دلیل ازدحام جمعیت معترض مردم و بارندگی فعلا از اقدام خود صرف نظر کرده‌اند.

به گفته ساکنان این دو ملک مسکونی، ماموران از شب گذشته در حوالی کوچه امامزاده آمد و شد داشته‌اند.

از سال‌ها پیش میان دانشگاه الزهرا و بخشی از ساکنان کوچه‌های امامزاده و شرافتی که حوالی دانشگاه واقع شده‌اند، اختلاف وجود دارد.

دانشگاه این املاک را از آن خود می‌داند و ساکنان آن که سال‌ها پیش از انقلاب در این خانه‌ها سکنی گزیده‌اند، املاک را از آن خود می‌دانند.

ساکنان می‌گویند این منازل در ابتدا خانه‌های سازمانی بوده و بعدها به صورت اجاره به شرط تملیک توسط آنان خریداری شده است اما سند و مدرک چندانی برای اثبات ادعای خود ارائه نداده‌اند.

اواخر ماه مهر حکم تخریب برای تعدادی از این خانه‌ها صادر شده بود که تعدادی از آنها تخلیه شدند و ساکنانشان به شهرک پردیس منتقل شدند یعنی جایی که منازلی در آنجا توسط دانشگاه الزهرا و به مدت یک سال رهن شده بود اما دو خانواده از تخلیه خانه‌ها خودداری کردند.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها