کد خبر: 255888
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۹ ۱۵:۲۱:۰۰
| |

در حضور دادستان کل کشور:

بازاریان از نوسانات نرخ ارز شکایت کردند

دادستان کل کشور امروز یکشنبه به صورت سرزده از بازار تهران بازدید کرد. در این دیدار برخی از بازاریان از وضعیت اقتصادی و تاثیر نوسانات نرخ ارز بر کسب و کار خود گلایه کردند.

بازاریان از نوسانات نرخ ارز شکایت کردند
کد خبر: 255888
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۹ ۱۵:۲۱:۰۰

اعتمادآنلاین| حجت الاسلام محمدجعفر منتظری، در راستای احقاق حقوق عامه با حضور در بازار تهران به صورت مستقیم وضعیت اقتصادی حاکم بر بازار را مورد بررسی قرار داد و گلایه‌ها و درددل‌های مردم و کسبه را شنید.


دادستان کل کشور پس از شنیدن اظهارات مردم و بازاریان درخواست‌های آنها را ثبت کرد.


منتظری هفته گذشته نیز در جمع برخی قضات در معاونت منابع انسانی قوه قضاییه گفت: برخی با ایجاد فضای آلوده در جامعه و به نام آزادی، به حقوق دیگران تجاوز می‌کنند که این مساله در بخش های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی دیده می‌شود و امروز می بینیم در بحث مفاسد اقتصادی عده ای به نام آزادی در عرصه اقتصاد به صورت بی ضابطه قیمت‌ها را افزایش می‌دهند.


وی افزود: مسئولان کارخانه های لبنیات را جمع کردیم و سخنان آن را شنیدیم اما می‌بینیم که هر روز بدون اجازه گرفتن از هیچ مقامی اجناس خود را گران می کنند. طی چند ماه اخیر دیدیم که ارقام و اعداد قیمت ها به موازات افزایش قیمت دلار به سرعت بالا می رفت ولی امروز که قیمت ارز و دلار پایین آمده، بازهم شاهد افزایش قیمت‌ها هستیم.


دادستان کل کشور اضافه کرد: برخی فروشندگان تا ساعت 11 از فروش اجناس خودداری می کردند و استدلالشان این بود که هنوز قیمت دلار اعلام نشده ولی با کاهش قیمت دلار، قیمت‌ بسیاری از اجناس همچنان بالا است و این موضوع در شأن بازار اسلامی نیست.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها