کد خبر: 258668
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۷ ۱۳:۱۰:۰۰
| |

با انتصاب نعمت‌اللهی به عنوان قائم‌مقام وزیر آموزش و پرورش صورت پذیرفت؛

پیام قدرشناسی «نظری» از اهالی رسانه و ارتباطات

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش با ادغام دفتر وزارتی با مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش از این وزارتخانه خداحافظی کرد.

پیام قدرشناسی «نظری» از اهالی رسانه و ارتباطات
کد خبر: 258668
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۷ ۱۳:۱۰:۰۰

اعتمادآنلاین| با ادغام دفتر وزارتی با مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش امیرعلی نعمت‌اللهی که معاون حقوقی و امور مجلس وزارتخانه است، به عنوان «قائم‌مقام وزیر و سرپرست مرکز امور هماهنگی، ارتباطات و حوزه وزارتی» از سوی وزیر آموزش و پرورش منصوب شد.

از این رو مرتضی نظری رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش با ارسال پیامی خداحافظی خود را از روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد.متن این پیام بدین شرح است:

اکنون که مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش و اداره کل دفتر وزارتی ادغام شده است، ‌به رسم قدرشناسی به عرض می رسانم هرجاکه توفیقاتی در عرصه ارتباطات و رسانه در پهنه آموزش و پرورش کشور به دست آمد، نتیجه تلاش صادقانه و روشنگرانه کارشناسان و مدیران روابط عمومی آموزش و پرورش ستادی و استانی و همراهی و دلسوزی ارزشمند خبرنگاران و مدیران گرامی رسانه ها بوده است.

در این مدت به موازات انجام کار حرفه‌ای ارتباطی_رسانه‌ای، تمام تلاش و حساسیت ما بر آن بود که نگاه جامعه را به ظرفیت های انسانی و سرمایه های درونی و ارزشمند خانواده بزرگ آموزش و پرورش معطوف سازیم و با نخبگان و حوزه عمومی بر سر یک معیار توسعه ای به اشتراک نظر برسیم که تقویت معلم و مدرسه، تقویت امروز و فردای ایران عزیز است.


همراهی و همکاری صمیمانه با شما فرهیختگان در یک و نیم سالِ پرفراز و نشیب آموزش و پرورش، فرصت مغتنمی برای آموختن و تجربه اندوزی بنده بود.

ضمن تشکر از اعتماد وزیر محترم در این مدت و همراهی مدیران ارشد ستادی و استانی به ویژه تلاشگران صدیق روابط عمومی، بر خود فرض می دانم تا متواضعانه از تلاش روشنگرانه تمامی خبرنگاران، فعالان فضای مجازی، مدیران رسانه ها و نویسندگان فرهنگی که در پاسداشت اخلاق، آزادی بیان و ارتقای جایگاه آموزش و پرورش در میان گفتمان های رایج جامعه و نیز دفاع ازمنزلت و حقوق و منافع معلمان و دانش‌آموزان کوشش کردند، سپاسگزاری نمایم.

با احترام


مرتضی نظری

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها