کد خبر: 259736
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۱ ۰۹:۱۰:۰۰
| |

مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین:

ساماندهی کودکان کار در قزوین

مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین با بیان 174 کودک کار شناسایی شده‌ است، از اجرای یک طرح ضربتی برای جمع‌آوری و ساماندهی کودکان کار خبر داد و گفت: با اجرای این طرح، دیگر پدیده کودکان کار در قزوین مشاهده نخواهد شد.

ساماندهی کودکان کار در قزوین
کد خبر: 259736
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۱ ۰۹:۱۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ مریم بیدخام مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین در حاشیه افتتاح نمایشگاه عکس گروهی «خیلی دور، خیلی نزدیک»، تعداد کودکان کار شناسایی شده در قزوین را 174 نفر اعلام کرد و گفت: در حال حاضر این کودکان تحت پوشش سازمان بهزیستی قرار دارند.

وی با بیان اینکه تعداد قابل توجهی از کودکان کار غیر ایرانی هستند، اضافه کرد: کودکان کار شناسایی شده هم‌اکنون خدمات آموزشی روزانه، خدمات سلامت و پک‌های بهداشتی دریافت می‌کنند.

بیدخام مهار پدیده کودکان کار را اقدام دشواری دانست و ادامه داد: برخی از خانواده‌ها با اراده خود و با علم بر اینکه مردم نوع‌دوست از کودکان حمایت بیشتری خواهند کرد کودکانشان را به سراغ کار می‌فرستند و از آنها سوءاستفاده می‌کنند.

این مسئول همچنین از اجرای یک طرح ضربتی برای جمع‌آوری و ساماندهی کودکان کار خبر داد و گفت: با اجرای این طرح، دیگر پدیده کودکان کار در قزوین مشاهده نخواهد شد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها