کد خبر: 262493
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۹ ۱۰:۲۶:۰۰
| |

معاون اجتماعی پلیس تهران بزرگ:

80 درصد پرونده‌های موجود در تهران با مصالحه حل شد

سرهنگ مراد مرادی معاون اجتماعی پلیس تهران بزرگ اعلام کرد:در زمینه پیشگیری اجتماعی و ارتقا احساس امنیت توانستیم میزان مصالحه در پرونده‌های موجود در تهران بزرگ را به حدود 80 درصد برسانیم.

80 درصد پرونده‌های موجود در تهران با مصالحه حل شد
کد خبر: 262493
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۹ ۱۰:۲۶:۰۰

اعتمادآنلاین| سرهنگ مراد مرادی توسعه آموزش‌های همگانی به منظور ارتقا و پیشگیری اجتماعی را از جمله برنامه‌ها و اولویت‌های این معاونت عنوان کرد.

فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در بیست و یکمین همایش معاونان اجتماعی استان‌ها و پلیس‌های تخصصی نیروی انتظامی مقام برتر را کسب کرد.

سرهنگ مراد مرادی معاون اجتماعی پلیس تهران گفت: با توجه به اینکه یکی از دکترین‌های اصلی سردار فرماندهی نیروی انتظامی جامعه محوری و جامعه مداری است لذا راهبرد اصلی پلیس تهران در معاونت اجتماعی پیروی از این تدبیر بوده است.

وی با اشاره به محورهای این دکترین گفت: توسعه آموزش‌های همگانی به منظور ارتقا و پیشگیری اجتماعی، توسعه مشارکت اجتماعی با بهره‌گیری از ظرفیت همه اقشار جامعه و بهره‌گیری از ظرفیت نخبگان فرهنگی، اجتماعی،‌ هنری، علمی و فرهیختگان و اصحاب رسانه از جمله برنامه‌ها و اولویت‌های معاونت اجتماعی پلیس پایتخت بوده است.

معاون اجتماعی ناجا خاطر نشان کرد: در این رابطه شورای مشورتی،‌فرهنگی و اجتماعی در پلیس تهران با همکاری اندیشمندان و اساتید دانشگاهی در حوزه‌های مختلفی تشکیل شد؛ همچنین به منظور بهره‌گیری از ظرفیت‌ علمی جوانان نخبه کشور استفاده کرده و گروه نخبگان جوان را تشکیل دادیم.

سرهنگ مرادی تصریح کرد: مسئولیت معاونت اجتماعی در واقع سازوکار نزدیکی پلیس با جامعه است که در این زمینه با پیشگیر ی اجتماعی، ارتقا سرمایه اجتماعی و ارتقا احساس امنیت توانستیم میزان مصالحه در پرونده‌های موجود در تهران بزرگ را به حدود 80 درصد برسانیم.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها