کد خبر: 264554
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۴ ۲۲:۱۵:۰۰
| |

قائم مقام وزیر آموزش و پرورش:

انتخابات شورای‌عالی آموزش و پرورش تمدید شد

امیرعلی نعمت الهی قائم مقام وزیر آموزش و پرورش و رئیس مرکز امور هماهنگی، ارتباطات و حوزه وزارتی آموزش و پرورش از تمدید مهلت ثبت نام در انتخابات عضویت در شورای‌عالی آموزش‌وپرورش خبرداد.

انتخابات شورای‌عالی آموزش و پرورش تمدید شد
کد خبر: 264554
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۴ ۲۲:۱۵:۰۰

اعتمادآنلاین| امیرعلی نعمت الهی گفت: با توجه به استقبال فرهنگیان جهت شرکت در انتخابات شورای‌عالی آموزش و پرورش برای تعیین سه نفر از نمایندگان معلمان و مدیران مدارس به عنوان اعضای شورای‌عالی آموزش و پرورش، مهلت‌ ثبت‌نام در انتخابات یاد شده تا ساعت 20 روز جمعه 13 بهمن ماه 1397 تمدید شده است.

رئیس مرکز امور هماهنگی، ارتباطات و حوزه وزارتی آموزش و پرورش به آغاز ثبت نام از کاندیداهای این انتخابات از 29 دی ماه اشاره کرد و افزود: مدیر، معاون، آموزگار، دبیر، هنرآموز، مشاور، مربی، استادکار وسایر فرهنگیانی که واجد شرایط لازم هستند می‌توانند به عنوان داوطلب در این انتخابات شرکت کنند.

به گزارش مرکز امور هماهنگی، ارتباطات و حوزه وزارتی آموزش‌ و پرورش، وی ادامه داد: دارا بودن مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و بالاتر و سابقه کار بین 12 تا 31 سال از شرایط داوطلبین است و افراد می‌توانند از دو روش ورود به سایت https: //home.sinarubik.ir و همچنین نصب اپلیکیشن سینا از طریق پرتال رسمی وزارتخانه به آدرس http: //medu.ir/fa بر روی تلفن همراه و استفاده از این برنامه و ورود به پنل انتخابات شورای‌عالی اقدام کنند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها