کد خبر: 266393
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۰ ۱۴:۵۳:۰۰
| |

رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی:

60 درصد بازنشستگان تامین اجتماعی حداقل‌بگیر هستند/ سیاست‌های حمایتی برای بازنشستگان بیشتر شود

علی اصغر بیات رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری بگیر تامین اجتماعی با اشاره به اینکه 60 درصد بازنشستگان تامین اجتماعی حداقل بگیر هستند، از مسئولان خواست سیاستهای حمایتی بیشتری از آنان داشته باشند.

60 درصد بازنشستگان تامین اجتماعی حداقل‌بگیر هستند/ سیاست‌های حمایتی برای بازنشستگان بیشتر شود
کد خبر: 266393
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۰ ۱۴:۵۳:۰۰

اعتمادآنلاین| علی اصغر بیات با اشاره به اینکه افزایش نرخ تورم و بالا رفتن هزینه های زندگی شرایط را برای بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی که 60 درصد آنها از حداقل حقوق برخوردارند سخت و دشوار کرده است، گفت: از تمامی مسئولان به ویژه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی انتظار داریم سیاست های حمایتی بیشتری را برای کاهش فشار اقتصادی بر بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی مد نظر داشته باشند.

وی گفت: مسئولان به صورت مقطعی به دنبال اجرای برخی از حمایت ها که تنها گوشه ای از نیازها و انتظارات بازنشستگان و کارگران را جوابگوست، نباشد.

رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری بگیر سراسر کشور گفت: اقدامات وزارت رفاه در بحث توزیع و بهره مندی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی سبد حمایتی به سازمان و نیز اعلام مواضع برخی از مسئولان مبنی بر عزم جدی در اجرای قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان را نشانه های خوبی در راستای افزایش رضایتمندی بازنشستگان و مستمری بگیران دانست.

وی اظهار داشت: سیاست های حمایتی در راستای بهبود معیشت بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی تداوم یابد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها