کد خبر: 268101
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۶ ۱۳:۲۰:۰۰
| |

رییس کمیسیون سلامت و خدمات شهری شورای شهر:

جمع‌آوری زباله در تهران غیر علمی و غیر استاندارد است

رییس کمیسیون سلامت و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه جمع‌آوری زباله در تهران غیر علمی و غیر استاندارد است، گفت: اگر عملکرد پیمانکاران مطلوب نباشد قراردادشان نباید تمدید شود.

جمع‌آوری زباله در تهران غیر علمی و غیر استاندارد است
کد خبر: 268101
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۶ ۱۳:۲۰:۰۰

اعتمادآنلاین| زهرا صدر اعظم نوری صبح امروز (سه‌شنبه) در حاشیه جلسه شورای اسلامی شهر تهران در واکنش به برخی از انتقادات مردمی مبنی بر کثیف‌تر بودن شهر نسبت به گذشته، گفت‌: تهران از دیدگاه من تمیز است و در بسیاری از شهرهای اروپایی کار جمع‌آوری زباله و پسماند، هفته‌ای سه بار انجام می‌شود؛ اما در برخی از محلات تهران روزانه بیش از سه بار جمع‌آوری زباله را شاهد هستیم.

وی با اشاره به اینکه تهران بیش از 700 کیلومتر مترمربع و بیش از 14 میلیون جمعیت روزانه دارد، گفت‌: در این شهر باید رفتار شهروندان در مورد پسماند و زباله تصحیح شود و در ‌عین ‌حال اگر پیمانکاران نیز قصوری در این زمینه داشتند باید با آنها برخورد شود و نباید این گونه باشد که ما فقط از مدیریت شهری انتظار داشته باشیم.

رییس کمیسیون سلامت و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه جمع‌آوری زباله در تهران غیر علمی و غیر استاندارد است، در این باره تصریح کرد: نباید این حس در شهروندان ایجاد شود که هر زمانی که می‌خواهند زباله خود را بیرون از منزل بگذارند تا شهرداری آن را جمع‌آوری کنند.

رئیس کمیسیون سلامت و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران در پایان صحبت‌های خود افزود: اگر عملکرد پیمانکاران مطلوب نباشد قراردادشان نباید تمدید شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها