کد خبر: 285628
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۷ ۱۵:۰۸:۰۰
| |

عضو شورای اسلامی شهر تهران:

گزارش درباره وضع آب ارائه شود

مسجدجامعی عضو شورای اسلامی شهر تهران اعلام کرد: گزارش درباره وضع آب ارائه شود، سندی که در سال به اصلاحیه مصوبه تأمین بخشی از کسری قیمت تمام شده تعرفه خدمات آب مورد نیاز شرکت آب و فاضلاب تهران که در سال گذشته ابلاغ شد، باید الان هم تکرار می‌شد چرا که قرار بود اقداماتی از محل این عوارض انجام شود.

گزارش درباره وضع آب ارائه شود
کد خبر: 285628
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۷ ۱۵:۰۸:۰۰

اعتمادآنلاین| احمد مسجد جامعی در جلسه علنی امروز شورای شهر تهران و پس از قرائت گزارش مربوط به نامه درخواست تمدید و تنفیذ مفاد مصوبه «اصلاحیه و تمدید مصوبه تأمین اعتبار مورد نیاز اجرای پروژه‌های آب و فاضلاب شهر تهران» گفت: سندی که در سال به اصلاحیه مصوبه تأمین بخشی از کسری قیمت تمام شده تعرفه خدمات آب مورد نیاز شرکت آب و فاضلاب در شهر تهران که در سال گذشته ابلاغ شد، باید الان هم تکرار می‌شد چرا که قرار بود اقداماتی از محل این عوارض در تهران انجام شود. آیا این کارها انجام شده یا نه؟ بر اساس سندی که در سال‌های پیشین مصوب شده بایستی کارهایی که در این نامه آمده انجام می شده است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران در ادامه خواستار ارائه گزارش اقدامات انجام شده و وضعیت موجود شد و گفت: در اینجا سوالاتی مطرح است که باید تکلیف آنها مشخص شود: آیا واقعیت دارد که آب سد لار هدر می‌رود یا نه؟ آیا واقعیت دارد که بخش قابل توجهی از لوله‌های آب تهران فرسوده است و آن طور که گفته می‌شود سی درصد آب شرب تهران، به دلیل همین فرسودگی هدر می‌رود؟ پاسخ به این پرسش‌ها برای شهروندان و افکار عمومی و همین طور اعضای شورا به عنوان نمایندگان مردم مهم است و باعث می‌شود با دقت بیشتری تصمیم بگیریم.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها