کد خبر: 287776
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۴ ۱۲:۴۲:۰۰
| |

مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران خبر داد:

استقرار 150 چرخ دستی پلاک‌دار در نمایشگاه کتاب

مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران با اشاره به برگزاری سی و دومین نمایشگاه کتاب گفت: 150 چرخ دستی در محل نمایشگاه مستقر شده‌اند.

استقرار 150 چرخ دستی پلاک‌دار در نمایشگاه کتاب
کد خبر: 287776
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۴ ۱۲:۴۲:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ حمید رضا تحصیلی مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران در تشریح تمهیدات شرکت ساماندهی برای برگزاری نمایشگاه کتاب تهران با بیان این که طی دو ماه گذشته جلسات متعددی با ستاد برگزاری نمایشگاه داشته ایم، گفت: امسال نیز مانند سال‌های گذشته شرکت ساماندهی با نظارت بر نحوه خدمت رسانی چرخ دستی‌ها در نمایشگاه حضور دارد.

وی افزود: سازماندهی نیروها به دو دسته انتظام و ناظر که دسته اول برای کنترل چرخ دستی ها و افراد غیرمجاز و دسته دوم جهت نظارت بر خدمات ارائه شده توسط افراد مجاز، از جمله اقدامات شرکت جهت نظم بخشی به پدیده حمل بار در نمایشگاه کتاب است.

تحصیلی با بیان اینکه تا کنون 150 چرخ دستی در سی و دومین نمایشگاه کتاب تهران مستقر شده اند، تصریح کرد: این افراد با لباس متحدالشکل، شماره و پلاک مختص به هر چرخ دستی درنمایشگاه فعالیت می کنند.

مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر، تصریح کرد: طبق تعرفه چرخ دستی‌ها مجازند برای حمل بار ناشرین و غرفه داران، مبلغ 10 هزار تومان و برای حمل بار بازدیدکنندگان مبلغ 20 هزار تومان دریافت کنند.

براساس گزارش روابط عمومی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر، تحصیلی از شهروندان خواست که صرفا از چرخ دستی های مجاز جهت نقل و انتقال بار خود استفاده نمایند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها