کد خبر: 291591
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۷ ۱۰:۰۳:۱۲
| |

سخنگوی آموزش و پرورش تهران:

شاداب‌سازی مدارس به هیچ عنوان مساوی با ابتذال نیست/ اگرعواملی خارج ازچارچوب مدارس در مدرسه حضور یابند برخورد می‌کنیم

مسعود ثقفی، سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران عنوان کرد: شاداب‌سازی مدارس به هیچ عنوان مساوی با ابتذال نیست. اگر عواملی خارج از قوانین مدارس در مدرسه حضور پیدا کنند برخورد قانونی خواهیم داشت.

شاداب‌سازی مدارس به هیچ عنوان مساوی با ابتذال نیست/ اگرعواملی خارج ازچارچوب مدارس در مدرسه حضور یابند برخورد می‌کنیم
کد خبر: 291591
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۷ ۱۰:۰۳:۱۲

اعتمادآنلاین| مسعود ثقفی، سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران در گفتگویی که به صورت اطلاعیه در اختیار رسانه‌ها قرار گرفت، درباره انتشار کلیپ‌های ورود دی‌جی‌هایی به مدارس در فضای مجازی، گفت: آموزش و پرورش با هرگونه تخلفی که در حوزه علمی، آموزشی و فرهنگی در مدارس شهر تهران اتفاق بیفتد، برخورد قانونی خواهد کرد.

وی ادامه داد: شاداب‌سازی مدارس در چارچوب شرع و قانون معنا پیدا می‌کند و به هیچ عنوان مساوی با ابتذال نیست؛ اگر عواملی خارج از قوانین مدارس در مدرسه حضور پیدا کنند و منجر به یک چنین تخلفاتی شوند، در صورت شناسایی برخورد قانونی و جدی خواهیم داشت.

ثقفی اضافه کرد: از کلیه شهروندان تهران هم تقاضا داریم اگر از این گونه ناهنجاری‌ها اطلاع‌دارند ما را در راستای اجرای قانون کمک کنند و از طریق شماره تلفن‌های 88964006 و 88954506 و از طریق سامانه شکایات آموزش و پرورش، اطلاعات لازم را در اختیار همکاران ما قرار دهند تا برخورد جدی در این زمینه داشته باشیم. هنوز مطلع نشده‌ایم این کلیپی که منتشر شده مربوط به کدام مدرسه است و مسئله در دست بررسی است ولی اگر مربوط به مدرسه‌ای در شهر تهران باشد با مدرسه مربوطه برخورد خواهیم کرد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها