کد خبر: 293724
|
۱۳۹۸/۰۲/۲۳ ۱۳:۱۷:۰۰
| |

شهردار منطقه یک:

گردشگری سلامت در شمال پایتخت توسعه می‌یابد

شهردار منطقه یک از توسعه گردشگری سلامت در شمال تهران خبر داد و گفت: توسعه مراکز علمی و پژوهشی علاوه بر تولید علم، ثروت و سرمایه، اقدامی ماندگار برای نسل‌های آتی است.

گردشگری سلامت در شمال پایتخت توسعه می‌یابد
کد خبر: 293724
|
۱۳۹۸/۰۲/۲۳ ۱۳:۱۷:۰۰

اعتمادآنلاین| سید حمید موسوی، شهردار منطقه یک در دیدار با محمد علی نیلفروش زاده، رئیس مرکز تحقیقات پوست و سلول های بنیادی دانشگاه علوم پزشکی تهران اظهارداشت: توسعه مراکز علمی و پژوهشی علاوه بر تولید علم، ثروت و سرمایه، اقدامی ماندگار برای کشور و نسل های آتی است.

وی با استقبال از ارائه خدمات به این مرکز گفت: طرح جامع توسعه این مرکز باید تدوین شود و شهرداری منطقه یک آماده تعامل و همکاری در راستای خدمات رسانی به این مرکز و توسعه آن است تا اساتید و پژوهشگران بتوانند در فضای بهتری به تولید علم و دانش بپردازند.

موسوی مدیریت شهری تهران را نیز حامی امور عام المنفعه و توسعه مراکز علمی و پژوهشی دانست و گفت: با جلب سرمایه گذاری می توان این مراکز را توسعه داد تا جایی که در حوزه خدمات درمانی و مراکز علمی قطب گردشگری سلامت شویم و خدمات درمانی بین المللی ارائه دهیم.

نیلفروش زاده نیز خاطر نشان ساخت: این مرکز در کنار تولید علم و تحقیق توانسته محصول دانش و یافته های خود را وارد بازار کند و اکنون حدود 5 محصول سلولی به صورت استاندارد با مجوز وزارت بهداشت از حوزه سلول های بنیادی وارد بازار شده و در منطقه به جز کره جنوبی و ژاپن ،کشوری به این درجه از علم و تولید نرسیده و همچنین توانسته در بین مراکز تحقیقاتی پوست در کشور رتبه اول را بدست آورد.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها