کد خبر: 307180
|
۱۳۹۸/۰۳/۰۴ ۱۵:۳۴:۴۶
| |

رئیس کانون بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی:

وزیر رفاه «تأمین اجتماعی» را از بلاتکلیفی درآورد

علی اصغر بیات، رئیس کانون بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی گفت: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید هرچه سریع‌تر وضعیت تأمین اجتماعی را تعیین تکلیف کند.

وزیر رفاه «تأمین اجتماعی» را از بلاتکلیفی درآورد
کد خبر: 307180
|
۱۳۹۸/۰۳/۰۴ ۱۵:۳۴:۴۶

اعتمادآنلاین| سازمان تأمین اجتماعی بیش از 42 میلیون نفر بیمه شده دارد که نیمی از جمعیت کشور را در برمی‌گیرد و بزرگترین سازمان بیمه‌ای کشور محسوب می‌شود.

پس از درگذشت سید تقی نوربخش، مدیرعامل سابق سازمان تأمین اجتماعی در سانحه رانندگی، محمد شریعتمداری، وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی براساس قانون 6 ماه مهلت داشت که مدیرعامل جدید این سازمان را معرفی کند که اکنون بیش از 6 ماه از این مهلت می‌گذرد و تأمین اجتماعی همچنان با سرپرستی محمد حسن زدا که حدود 30 سال سابقه در این سازمان دارد، اداره می‌شود.

علی اصغر بیات، رئیس کانون بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی بیان داشت: بارها اعلام کرده‌ایم که سازمان تأمین اجتماعی باید از این بلاتکلیفی خارج شود و هرچه زودتر مدیرعامل جدید را معرفی کنند.

وی بیان داشت: در 6 ماهه اخیر باتوجه به اینکه سرپرست سازمان از بدنه بود و اطلاع کافی از شرایط ویژه تأمین اجتماعی داشت، اقدامات خوبی انجام شد.

بیات با اشاره به اینکه عملکرد زدا در چندماه گذشته در تأمین اجتماعی قابل دفاع است، گفت: در حوزه بازنشستگی و مستمری‌بگیران افزایش حقوق‌ها در حد مطلوب افزایش یافت و به موقع نیز پرداخت شد. در افزایش حقوق‌ها نیز نظر کانون بازنشستگی را دریافت کردند.

رئیس کانون بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی گفت‌: می‌توان گفت برای نخستین بار در دهه اخیر افزایش حقوق‌ها با حقوق اردیبهشت ماه اعمال شد و مابه‌التفاوت افزایش حقوق فروردین ماه با حقوق خرداد پرداخت می‌شود.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها