کد خبر: 310470
|
۱۳۹۸/۰۳/۱۷ ۱۳:۳۱:۰۰
| |

رییس هیات نجات غریق و غواصی مازندران خبر داد:

نجات 70 غریق و مرگ یک نفر در سواحل مازندران

نقی کریمیان، رییس هیات نجات غریق و غواصی مازندران از نجات 70 غریق و مرگ یک نفر طی سه روز گذشته در سواحل استان خبر داد.

نجات 70 غریق و مرگ یک نفر در سواحل مازندران
کد خبر: 310470
|
۱۳۹۸/۰۳/۱۷ ۱۳:۳۱:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ نقی کریمیان رییس هیات نجات غریق و غواصی مازندران گفت: ناجیان غریق از 14 خردادماه تا کنون توانستند جان 70 مسافر و گردشگر را در سواحل استان نجات دهند.

وی افزود: این ناجیان در روز سه شنبه 14 خرداد 5 نفر، در چهارشنبه 15 خرداد 22 مرد و 12 زن و در روز پنج شنبه 16 خردادماه 23 مرد و 8 زن که گرفتار امواج سهمگین دریای خزر در سواحل استان شده بودند نجات دادند.

رییس هیات نجات غریق و غواصی مازندران گفت: در روز چهارشنبه 15 خردادماه در ساحل بابلسر در پارکینیگ 1 و 2 ساحل بابلسر احمد درزاده اهل زاهدان 19 ساله غرق و جسد بی جان این غریق تحویل خانواده اش شد.

کریمیان افزود: طرح سالم سازی دریا با حضور 950 ناجی غریق از صبح روز دوشنبه 13 خرداد ماه در 330 کیلومتر خط ساحلی مازندران آغاز شد و تا پایان شهریورماه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه طرح دریا در 375 نقطه از ساحل استان اجرا شده است، گفت: در این مرحله از طرح سالم سازی دریا ناجیان داوطلب، قایقرانان و جت رانان برای کاهش غریق و افزایش سرعت امدادرسانی بکارگیری شده است.

رییس هیات نجات غریق و غواصی مازندران با بیان اینکه ناجیان غریق تا پایان شهریور امسال در سواحل مازندران مستقر هستند، افزود: ساعت شنا در طرح دریا از 8 صبح تا 20 شب است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها