کد خبر: 310514
|
۱۳۹۸/۰۳/۱۷ ۱۵:۵۸:۳۷
| |

واکنش پلیس به انتشار تصاویری از سد لفور مازندران

با وجود تذکرها و هشدارهای متعدد دلسوزان بومی به مسؤولان در ارتباط با رها شدگی اماکن و مناطق گردشگری استان مازندران و رواج برهنگی و ولنگاری عملا اتفاقی در این خصوص رخ نداده و تنها آزردگی خاطر برای مردم این سرزمین حاصل شده است.

واکنش پلیس به انتشار تصاویری از سد لفور مازندران
کد خبر: 310514
|
۱۳۹۸/۰۳/۱۷ ۱۵:۵۸:۳۷

اعتمادآنلاین| ‌ فصل گرم سال که فرا می‌رسد برخی به خود اجازه می‌دهند با هر پوششی بدون در نظر گرفتن فرهنگ منطقه در مناطق گردشگری به‌ویژه سواحل شمال حضور یابند؛ نکته جالب اینکه بیشتر این افراد در حالت عادی و در شهر خود حجاب می‌کنند ولی تصورشان بر این است ساحل شمال جای هر نوع پوششی می‌تواند باشد.

حکایت تلخ بدحجابی در حالی در سواحل شمال مشاهده می‌شود که این موضوع حتی در برخی مواقع توانسته پوشش بومیان را نیز تحت تاثیر قرار بدهد.

در فضای مجازی اخباری مربوط به تصاویر مبتذل از برخی گردشگرنماها در سد لفور سوادکوه شمالی در رسانه‌های مجازی دست به دست شده است.

در این گزارش آمده است؛ همزمان با روز عید سعیدفطر اتفاق عجیبی در سد لفور روی داده که گویی این منطقه را با سواحل آنتالیا اشتباه گرفتند و عده‌ای با پوششی عجیب و بسیار زننده در مقابل چشم همگان با قایق به تفریح پرداختند.

براساس گزارش‌ها این تصایر وربوط به عید فطر است که برخی افراد سنت‌های دیار علویان را نادیده گرفتند و باز هم مردم مازندران را از وجود این نوع ولنگاری‌ها که آنان را نسبت به آینده فرزندانشان نگران می‌کند برایشان دغدغه ایجاد کرده است.

باوجود تذکرها و هشدارهای متعدد دلسوزان بومی به مسؤولان در ارتباط با رها شدگی اماکن و مناطق گردشگری استان مازندران و رواج برهنگی و ول‌انگاری در این مناطق عملا اتفاقی در این خصوص رخ نداده و تنها آزردگی خاطر برای مردم این سرزمین حاصل شده است.

واکنش پلیس به انتشار تصویری از ناهنجاری‌ها در سد لفور مازندران

مرکز اطلاع رسانی پلیس مازندران اعلام کرد؛ در خصوص انتشار تصویری از حضور گردشگران با وضعیت نامناسب در سد لفور در شهرستان سوادکوه‌شمالی ضمن بررسی همه جانبه موضوع و در جهت پاسخگویی به مطالبات مردمی و حفظ ارزش‌های دینی و اخلاقی مراتب را سریعا از طریق پلیس امنیت عمومی استان و فرماندهی انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی پیگیری کرد.

برابر بررسی‌های به عمل آمده متولی و مسئولیت حوزه سرزمینی سد لفور برعهده آب منطقه ای مازندران بوده و حضور گردشگران در آب مربوط به بخش‌ خصوصی است.

این گزارش حاکی است با شناسایی مسؤول بخش خصوصی، این فرد توسط دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سوادکوه، شمالی احضار شد.

امنیت اخلاقی خط قرمز پلیس بوده و پلیس با هرگونه ناهنجاری‌های اخلاقی برابر قانون برخورد خواهد کرد.

حسین حسن‌نژاد معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران نیز در این زمینه اظهار کرد: تمهیدات مختلفی برای سفر ایمن گردشگران اندیشیده شده ولی به‌دلیل حجم بالای گردشگران و گستردگی مناطق گردشگری استان، عده معدودی به‌دور از منظر عمومی اقدام به کارهای ضدفرهنگی و اخلاقی می‌کنند که این مساله با انجام بررسی‌های لازم از سوی دستگاه‌های مسؤول مورد رسیدگی قانونی قرار دارد.

به گزارش فارس، این اقدام ضداخلاقی گردشگران در منطقه لفور سوادکوه به مراجع قضایی اعلام شده ولی امیدواریم برخورد قاطعی صورت گیرد تا درس عبرتی شود که افراد به خود اجازه ندهند با انجام اقدامات ضداخلاقی روزهای تعطیل را به کام سایر گردشگران و بومیان منطقه تلخ کنند.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها