کد خبر: 319885
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۹ ۰۹:۵۱:۵۸
| |

کلانتری، مدیرکل محیط زیست استان تهران:

روزانه در تهران 11 تن پسماند عادی تولید می‌شود

مدیرکل محیط زیست استان تهران با اشاره به تولید 11 هزار تن پسماند عادی به صورت روزانه در تهران گفت: باید پسماندهای شهر تهران به شکل نوین مدیریت شوند.

روزانه در تهران 11 تن پسماند عادی تولید می‌شود
کد خبر: 319885
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۹ ۰۹:۵۱:۵۸

اعتمادآنلاین| ‌ کلانتری در جلسه شورای برنامه ریزی استان تهران گفت: من در شش استان دیگر خدمت کردم و واقعیت این است که تهران محروم‌ترین استان در مسائل محیط زیستی است. بزرگترین چالش تهران در حوزه مسائل محیط زیستی است که دو حوزه تمرکز جمعیت و مشکل آب، عمده مسائل محیط زیستی تهران است.

وی افزود: در تهران سالانه 220 هزار نفر جمعیت به استان اضافه می‌شود و این افزایش جمعیت تنها در جغرافیای کمتر از یک درصد کشور در حال انجام است. ظرفیت زیستی برای تهران در دهه 40، 4میلیون نفر اعلام شد و امروز 17 میلیون نفر در تهران هستند.

وی با اشاره به حضور 25 درصدی خودرویی و 33 درصدی موتور سیکلت‌های کشور در تهران، افزود: روند آلودگی هوا در استان تهران در سال گذشته مثبت و رو به بهبود بود، اما امسال اگر اقدامی جدی نشود، ممکن است منفی شود. روزانه 11 هزار تن پسماند عادی، 61 هزار تن پسماند و نخاله ساختمانی، 2400 تن پسماند صنعتی در تهران تولید می‌شود و متأسفانه همه اینها در اطراف تهران به شکل درست مدیریت نمی‌شوند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها