کد خبر: 324203
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۲ ۱۶:۳۴:۰۱
| |

رئیس سازمان عقیدتی ناجا: اولویت ناجا برخورد حکیمانه با مردم است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی گفت: افزایش سطح معرفتی و سیاسی از رویکردهایی است که در عقیدتی سیاسی نیروهای مسلح به ویژه نیروی انتظامی در قالب برنامه‌های فرهنگی و قرآنی مورد اهتمام قرار گرفته است.

رئیس سازمان عقیدتی ناجا: اولویت ناجا برخورد حکیمانه با مردم است
کد خبر: 324203
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۲ ۱۶:۳۴:۰۱

اعتمادآنلاین| ‌ حجت الاسلام سید علیرضا ادیانی در سفر به زاهدان افزود: برخورد حکیمانه با مردم اولویت فرهنگی و اجتماعی نیروی انتظامی است.

وی بیان کرد: امسال 5000 خانواده از کارکنان انتظامی از محل نذورات موکب شهدای ناجا به کربلای معلی اعزام خواهند شد و برنامه ریزی شده تا 10 هزار نفر از کارکنان، همسران و فرزندان ناجا به زیات امام حسین(ع) اعزام شوند.

وی تاکید کرد: عقیدتی سیاسی در نیروهای مسلح از انقلاب اسلامی، همواره پناهگاه مردم و تقویت بخش نظام اسلامی بوده است.

ادیانی اظهار داشت: نیروی انتظامی در جامعه مسئولیت بسیار مهم و خطیری از جمله تامین امنیت، امنیت فرهنگی، اجتماعی، اخلاقی و روانی، حفظ ارزش های جامعه و مبارزه با ناامنی‌ها را برعهده دارد.

وی تصریح کرد: حضور در این میدان ها بویژه در میدان مبارزه با تهدیدات اجتماعی از جمله رصد فضای مجازی، ارتباط با بزهکاران و برخورد با اشرار مستلزم یک استحکام درونی بالایی است که قطعا با برنامه ریزی های دقیق و تربیت نیروی تراز این ماموریت و انقلاب می توان از مغلوب شدن آنان در این فضاها جلوگیری کرد.

ادیانی تصریح کرد: با اهتمام فرماندهان و روئسای عقیدتی سیاسی ناجا نیمی از کارکنان انتظامی از یک جزء تا کل قران کریم را حفظ هستند. انس و ارتباط با قرآن کریم می تواند سبب نورانیت در مقابل ظلمت خواهش های نفسانی شود که این برنامه به طور مداوم درحال اجراست.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها