کد خبر: 325698
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۷ ۱۴:۰۶:۰۰
| |

مدیر گروه روابط عمومی دانشکده خبر:

دانشکده خبر دایر است/ مسئله ما با بنیاد مستضعفان حل شد

مدیر گروه روابط عمومی دانشکده خبر گفت: صبح امروز چند نفر از طرف بنیاد مستضعفان به ساختمان دانشکده خبر مراجعه کرده اند که برخورد مختصری بین عوامل دانشکده با این افراد پیش آمده اما در حال حاضر مسئله حل شده و دانشکده دایر است.

دانشکده خبر دایر است/ مسئله ما با بنیاد مستضعفان حل شد
کد خبر: 325698
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۷ ۱۴:۰۶:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ امیر حسین شمشادی، مدیر گروه روابط عمومی دانشکده خبر، درباره خبر منتشر شده مبنی بر پلمپ دانشکده خبر گفت: ساختمانی که هم اکنون دانشکده خبر در آن مستقر است؛ متعلق به بنیاد مستضعفان بوده و چند سالی در اختیار دانشکده خبر است.

وی ادامه داد: در چند ماه اخیر گفت‌وگو هایی بین دانشکده خبر و بنیاد مستضعفان انجام شده است. بنیاد در همه این مدت به دنبال این بوده است که مسائل حقوقی فی ما بین درباره ادامه حضور دانشکده خبر در این ساختمان مورد توافق قرار بگیرد.

مدیر گروه روابط عمومی دانشکده خبر ادامه داد: صبح امروز چند نفر از طرف بنیاد مستضعفان به ساختمان دانشکده خبر مراجعه کرده اند که این مسائل حقوقی را حل و فصل بکنند که برخورد مختصری بین عوامل دانشکده با این افراد پیش می‌آید. در نهایت با توجه به رایزنی هایی که با دفتر بنیاد مستضعفان انجام شد؛ در حال حاضر مسئله حل شده و دانشکده نیز دایر است.

منبع: برنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها