کد خبر: 336379
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۹ ۲۲:۳۸:۲۰
| |

مسجدی آرانی، رییس سازمان پزشکی قانونی:

تاکید قوه قضائیه، کمک رسانی بهتر به سیلزدگان است

عباس مسجدی آرانی، معاون رییس قوه قضائیه و رییس سازمان پزشکی قانونی کشور گفت که تاکید رییس قوه قضائیه همواره ادامه کمک رسانی به سیلزدگان کشور و حل مسایل و مشکلات آن ها است.

تاکید قوه قضائیه، کمک رسانی بهتر به سیلزدگان است
کد خبر: 336379
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۹ ۲۲:۳۸:۲۰

اعتمادآنلاین| عباس مسجدی آرانی، معاون رییس قوه قضائیه و رییس سازمان پزشکی قانونی کشور، شنبه شب در دیدار با استاندار گلستان در گرگان گفت: دستگاه قضایی در کنار دیگر نهادها خود را متعهد به رفع مشکلات آسیب دیدگان از این حادثه قهری می داند.

باران شدید اواخر اسفند 97 و سیلاب فروردین ماه 98 خسارت سنگین به استان های گلستان، مازندران، خوزستان، لرستان، خراسان شمالی و رضوی و فارس وارد کرد.

رییس سازمان پزشکی قانونی همچنین گفت: در کنار آسیب های فراوان سیل، نمایش وحدت مردم و مسوولان در کمک رسانی به سیلزدگان، از جمله آثار مثبت این سیلاب بود.

مسجدی آرانی همچنین به اهمیت سازمان پزشکی قانونی در ارایه خدمات به مردم اشاره و گفت: خدمات این سازمان به صورت تخصصی و نظر کارشناسی و مشورتی به دستگاه قضایی ارایه می شود که توسعه آن نیازمند حمایت و کمک دیگر دستگاه ها است.

وی افزود: برای حل مشکلات تلاش می شود از ظرفیت ملی و استانی در ارایه خدمات هرچه بهتر توسط این سازمان در استان ها استفاده شود.

رییس سازمان پزشکی قانونی وعده داد که در تجهیز ساختمان های پزشکی قانونی استان گلستان کمک کند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها