کد خبر: 337893
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۳ ۱۷:۴۱:۰۵
| |

محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران

علیرضا قدمی، گفت: به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت های ترافیکی از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه 13شهریور ماه تا ساعت 6 صبح روز شنبه 16 شهریور ماه در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.

محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
کد خبر: 337893
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۳ ۱۷:۴۱:۰۵

اعتمادآنلاین| رییس پلیس راه مازندران از محدودیت های ترافیکی از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه 13 شهریور ماه تا ساعت 6 صبح روز شنبه 16 شهریور ماه در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

علیرضا قدمی با تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین و یاران باوفای آن حضرت، در تشریح این خبر، گفت: به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت های ترافیکی از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه 13شهریور ماه تا ساعت 6 صبح روز شنبه 16 شهریور ماه در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.

وی تصریح کرد: به همین منظور، تردد انواع موتورسیکلت به جز موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک تا ساعت 6 صبح روز شنبه 16 شهریور ماه از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است.

رییس پلیس راه مازندران با اشاره به ممنوع بودن تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس، خاطرنشان کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت یک بعد از ظهر روز جمعه 15 شهریور ماه تا ساعت 2 بامداد روز شنبه 16 شهریور ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 5 عصر روز جمعه تا ساعت 2 بامداد روز شنبه از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یک طرفه خواهد بود.

قدمی گفت: تردد کلیه کامیون ها وکامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی تا ساعت 24 روز چهارشنبه 13 شهریور ماه و همچنین از ساعت 6 صبح تا ساعت 24 روزهای پنجشنبه و جمعه 14 و 15 شهریورماه از محور هراز ممنونع است.

وی افزود: تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت 4 بعد از ظهر تا ساعت 24 رز جمعه 15 شهریورماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت 6 بعد ازظهر تا ساعت 24 همان روز از آب اسک به رودهن در محدوده مشاع یک طرفه می‌شود.

رییس پلیس راه مازندران از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران را دارند، خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 21824420 و 21824434 پلیس راه استان با پیش شماره 011 تماس بگیرند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها