کد خبر: 348439
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۴ ۱۰:۳۰:۰۰
| |

استاندار کرمانشاه:

مرز خسروی از ساعت 7 صبح تا 16:30 عصر باز است/ حشدالشعبی امنیت زوار از مرز خسروی را متعهد شد

استاندار کرمانشاه: مرز خسروی از ساعت 7 صبح تا 16:30 عصر باز است و امکان عبور شبانه وجود ندارد.

مرز خسروی از ساعت 7 صبح تا 16:30 عصر باز است/ حشدالشعبی امنیت زوار از مرز خسروی را متعهد شد
کد خبر: 348439
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۴ ۱۰:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ آقای بازوند در مصاحبه با رادیو اربعین گفت: امنیت در مرز خسروی کاملا برقرار است، اما امکان عبور شبانه وجود ندارد و زائران از یک مسیر جایگزین می‌روند.


استاندار کرمانشاه با بیان اینکه هیچ مشکلی برای اسکان و پارکینگ خودرو‌ها در مرز خسروی نداریم، گفت: هزینه‌ها در پارکینگ مرزی اندک است.

حشدالشعبی امنیت زوار از مرز خسروی را متعهد شد

همچنین هوشنگ بازوند در نشست شورای زکات استان اظهار داشت: بازگشایی مرز خسروی شبیه کاشتن یک نهال است و برای تنومند شدن آن باید با احتیاط و مراقبت رفتار کنیم که به نتیجه دلخواه برسد.

وی افزود: مرز خسروی تنها مرزی است که مسافران آن باید از بغداد عبور کنند که این موضوع اساسا یک مزیت است اما امسال به دلیل ناآرامی های بغداد مجبور شدیم که موقتا راه جایگزین بیابیم که حشدالشعبی متعهد شد که امنیت آن مسیر را نیز تامین کند.

استاندار کرمانشاه عنوان کرد: این مسیر جدید قبل از کربلای معلی، به نجف اشرف می‌رسد. اما پیش بینی می‌کنیم که تا سه شنبه مشکلات پیش آمده در بغداد حل شود و به همان مسیر اصلی برگردیم.

این مسئول با تاکید بر اینکه مدیران باید شرایطی به وجود آورند که مردم به زکات بیشتر متمایل شوند، بیان داشت: زکات به‌عنوان یک فریضه مهم، مصداق روشن انسان‌دوستی است که میتواند در کاهش آسیب های اجتماعی و جرائم بسیار موثر باشد.

بازوند تصریح کرد: شورای زکات ظرفیت بسیار خوبی برای استان است و باید از توانمندی دهیاری ها برای ترویج زکات استفاده شود.

منبع: صدا وسیما و فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها