کد خبر: 350844
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۰ ۱۸:۵۲:۰۲
| |

سید ابوالفضل رضوی، مشاور معاون اول رئیس‌جمهوری خبر داد؛

انتقال زائران از مرز چذابه به استان‌های مختلف با تامین اتوبوس

مشاور معاون اول رئیس‌جمهوری از تامین اتوبوس برای انتقال زائران اربعین حسینی از مرز چذابه به استان‌های مختلف کشور خبر داد.

انتقال زائران از مرز چذابه به استان‌های مختلف با تامین اتوبوس
کد خبر: 350844
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۰ ۱۸:۵۲:۰۲

اعتمادآنلاین| سید ابوالفضل رضوی مشاور معاون اول رئیس جمهوری عصر امروز شنبه 20 مهرماه، در جریان بازدید از روند خدمات رسانی به زائران در پایانه مرزی چذابه گفت: براساس گزارش مسئولان استان خوزستان، اتوبوس‌هایی برای انتقال زائران از مرز چذابه به استان‌های مختلف در نظر گرفته شده است.

او روند خدمات رسانی دستگاه‌های اجرایی و موکب‌ها به زائران را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: ورود و خروج زائران در پایانه مرزی چذابه روان است و تا رسیدن زائران به مرز عراق خدمات خوبی به آن‌ها ارایه می‌شود.

آزادی خواهی یکی از اهداف زائران اربعین حسینی


رضوی به نقش راهپیمایی عظیم اربعین حسینی در معادلات منطقه اشاره کرد و بیان داشت: دنیا از این حرکت و پیاده روی عظیم شگفت زده شده است.

مشاور معاون اول رییس جمهوری، آزادی خواهی را یکی از اهداف زائران اربعین حسینی عنوان و تصریح کرد: زائران از کشور‌های مختلف با دین و مذهب‌های مختلف در راهپیمایی اربعین حضور دارند و با آرمان‌های امام حسین (ع) تجدیدمیثاق می‌کنند.


این مقام مسئول، امام حسین (ع) را متعلق به تمام آزادی خواهان جهان دانست و گفت: ما شیعیان باید سهم بزرگی در معرفی امام حسین (ع) در جهان داشته باشیم و برای این کار از فرصت اربعین به خوبی استفاده کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها