کد خبر: 356293
|
۱۳۹۸/۰۸/۰۹ ۲۰:۳۷:۲۶
| |

محمد میرزا بیگی، عضو هیات مدیره سازمان بیمه سلامت خبرداد؛

ایجاد مراکز مراقبت پرستاری درمنزل برای بیماران مزمن با پوشش بیمه‌ای

محمد میرزا بیگی، عضو هیات مدیره سازمان بیمه سلامت، گفت: ایجاد مراکز مراقبت پرستاری در منزل برای بیماران مزمن با پوشش بیمه ای راهکار ارتقا کیفیت و رضایتمندی بیمه شدگان است.

ایجاد مراکز مراقبت پرستاری درمنزل برای بیماران مزمن با پوشش بیمه‌ای
کد خبر: 356293
|
۱۳۹۸/۰۸/۰۹ ۲۰:۳۷:۲۶

اعتمادآنلاین| محمد میرزا بیگی، عضو هیات مدیره سازمان بیمه سلامت، به ابعاد معنوی خدمت در بخش سلامت تاکید کرد و گفت: علاوه بر مسائل مالی و تعداد مراجعات باید توجه ویژه ای به رضایتمندی گیرندگان خدمت و اثر گذاری خدمت ارائه شده داشته باشیم.

وی افزود: ما باید در نظام سلامت فکری بیندیشیم که این اژده های سیری ناپذیر نظام پرداخت براساس خدمت را باید جایی متوقف یا محدودش کنیم.

میرزا بیگی تصریح کرد: ما همچنان بر اساس خدمت ارائه شده به بیمه شدگان به موسسات و افراد پول پرداخت می کنیم، آیا نمی شود هزینه رو جور دیگری کنترل کرد و براساس کیفیت و میزان رضایتمندی معیارهایی رو تدوین کرد.

وی اظهار داشت: قطعا در دنیا تجربیات خوبی در این خصوص وجود دارد . ما باید در کشور به این سمت و سو حرکت کنیم.

عضو هیات مدیره سازمان بیمه سلامت گفت: در سازمان بیمه سلامت اکنون یک حرکتی در چند استان به صورت پایلوت در خصوص بیماران مزمن انجام می شود که نتایج بسیار خوبی دارد؛ که می توان به سپردن پرستاری بیماران مزمن البته با رضایتمندی خود بیماران و همراهی پزشکان معالج آنها و بیمارستان ها به مراکز مراقبت پرستاری در منزل با پوشش بیمه ای اشاره کرد.

میرزا بیگی تاکید کرد: طرح خدمات در منزل نباید اجباری بوده و تحمیلی شود و باید بیمه شدگان بتوانند به اختیار از این خدمات بهره مند شوند.

عضو هیئت مدیره سازمان بیمه سلامت ایران فرهنگ سازی در این خصوص را از نیازهای اساسی دراجرای این اقدام عنوان کرد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها