کد خبر: 361309
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۶ ۱۸:۲۶:۰۷
| |

رئیس دانشگاه تبریز در پی واکنش دانشجویان به حوادث اخیر مطرح کرد:

دانشجویان نظرات خود را درباره مسائل جامعه به شکل بیانیه اعلام کنند/ برگزاری تجمع به صلاح نیست

رئیس دانشگاه تبریز گفت: دانشجویان و تشکل‌های دانشجویی اگر نظراتی درخصوص تصمیمات دولت و یا افزایش قیمت بنزین دارند، می‌توانند این دیدگاه‌ها را در قالب بیانیه انتشار دهند.

دانشجویان نظرات خود را درباره مسائل جامعه به شکل بیانیه اعلام کنند/ برگزاری تجمع به صلاح نیست
کد خبر: 361309
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۶ ۱۸:۲۶:۰۷

اعتمادآنلاین| در پی تجمع اعتراضی تعدادی از دانشجویان دانشگاه تبریز در واکنش به اتفاقات اخیر و مشکلات اقتصادی که امروز در این دانشگاه صورت گرفت، رئیس دانشگاه با تاکید بر اینکه برگزاری تجمع در شرایط فعلی را به صلاح کشور نمی‌دانم و این نوع اتفاقات از خارج هدایت می‌شوند، گفت: دانشجویان و تشکل‌های دانشجویی اگر نظراتی درخصوص تصمیمات دولت و یا افزایش قیمت بنزین دارند، می‌توانند این دیدگاه‌ها را در قالب بیانیه انتشار دهند.

مجیدی با اشاره به تجمع برخی از دانشجویان دانشگاه تبریز در اعتراض به افزایش قیمت بنزین و مشکلات اقتصادی، اظهار کرد: متاسفانه این اتفاقات در جامعه ما از بیرون و خارج از کشور هدایت می‌شوند و مخصوصاً بعد از انتشار فرمایشات مقام معظم رهبری درخصوص افزایش قیمت بنزین و رهنمودهای ایشان، دانشجویان و مردم اجازه دهند دولت کار خود را انجام دهد.

وی در ادامه تصریح کرد: دانشجویان و دانشگاهیان اگر نظر یا دیدگاهی در مورد افزایش قیمت بنزین و یا سایر موضوعات اجتماعی دارند، این نظرات را نه به شکل برگزاری تجمع، بلکه با انتشار بیانیه اعلام کنند و ما در تجمع ظهر امروز به دانشجویان اعلام کردیم که دیدگاه خود را در قالب بیانیه مطرح کنند.

رئیس دانشگاه تبریز خاطرنشان کرد: دانشجویان نباید اقداماتی را که در بیرون از دانشگاه درخصوص مسائل بنزین صورت می‌گیرد را داخل دانشگاه انجام دهند و وارد این موضوعات شوند و اگر هم تشکلات دانشجویی دیدگاهی درخصوص تصمیمات این چنینی دارند، می‌توانند درست یا نادرست بودن آن را به شکل انتشار بیانیه اعلام کنند؛ چراکه اعلام نظر در این قالب و شیوه یک امر منطقی و پذیرفتنی است.

مجیدی با تاکید بر اینکه بیان نظرات به شکل برگزاری تجمع در شرایط فعلی را به صلاح نمی‌دانم، گفت: تجمع امروز دانشجویان حدود یک ساعت طول کشید و دانشجویان بعد از این تجمع مجدداً به کلاس‌های آموزشی خود بازگشتند و هیچ برخوردی نیز از سوی دانشگاه با این دانشجویان انجام نشد و فعالیت آموزشی و پژوهشی دانشگاه فردا طبق روند مرسوم فعال است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها