کد خبر: 361509
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۷ ۱۲:۲۹:۰۶
| |

شاکرمی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز:

حساب مردم با افرادی که اموال عمومی را آتش می‌زنند، جدا است

حاجی‌رضا شاکرمی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز، درباره ناآرامی‌های اخیر گفت: مردم اگر خواسته قانونی و یا اعتراضی به تصمیمی دارند در قالب قانونی پیگیری کنند و ما هم به عنوان مدعی‌العموم همراه مردم هستیم و حقوق آنها را پیگیری خواهیم کرد.

حساب مردم با افرادی که اموال عمومی را آتش می‌زنند، جدا است
کد خبر: 361509
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۷ ۱۲:۲۹:۰۶

اعتمادآنلاین| حاجی‌رضا شاکرمی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز، با اشاره به اقدامات منجر به تخریب اموال عمومی و اخلال در نظم در استان البرز گفت: هویت این افراد شرور معلوم نبود، حتی بعضی از شهرهای دیگر وارد کرج و فردیس شده و اقدام به تعرض به دستگاه‌های خدمات رسان از جمله شهرداری، بانک‌ها و سایر دستگاه‌ها کردند.

شاکرمی در جمع خبرنگاران اضافه کرد: اعتقاد ما این است که مردم اگر خواسته قانونی و یا اعتراضی به تصمیمی دارند در قالب قانونی پیگیری کنند و ما هم به عنوان مدعی‌العموم همراه مردم هستیم و حقوق آنها را پیگیری خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: حساب مردم از افرادی که در خیابان‌ها راه بندان ایجاد، سرقت و تخریب می‌کنند متفاوت است، افرادی هستند که قصد دارند امنیت کشور را مختل و اموال مردم را حیف و میل و یا اموال مردم را سرقت کنند؛ پلیس، مرجع قضایی، شورای تامین و همه مسئولین در کنار مردم هستند و وظیفه آنها احیای حقوق و تامین امنیت مردم و محافظت از جان و مال مردم است.

وی افزود: پلیس ناگزیر باید از مردم دفاع کند، مردمی هم که اموال خود را از دست داده‌اند برای رسیدگی شکایت کنند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها