کد خبر: 363325
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۳ ۱۱:۱۹:۵۲
| |

جوادی یگانه، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران خبر داد:

بهسازی اماکن ورزشی پایتخت با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی

محمدرضا جوادی یگانه، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، از تجهیز مجموعه‌های ورزشی پایتخت با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و در راستای کاهش هزینه‌ها خبر داد.

بهسازی اماکن ورزشی پایتخت با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی
کد خبر: 363325
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۳ ۱۱:۱۹:۵۲

اعتمادآنلاین| محمدرضا جوادی یگانه، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، گفت: ساخت و تجهیز اماکن ورزشی یکی از الزاماتی است که حسب دستور حناچی شهردار محترم تهران و براساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران با موضوع "ساماندهی واگذاری بهره برداری از اماکن فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و هنری شهر تهران" در دستور کار قرار گرفته است.

وی اظهارکرد: تاکنون 40 مجموعه ورزشی برون سپاری در جهت تحقق تدابیر شهردار تهران مبنی بر افزایش بهره وری اماکن ورزشی و مدیریت بهینه هزینه‌ها، بهسازی شده است.


جوادی یگانه خاطر نشان کرد: عملیات ساماندهی، تعمیر و تجهیز اماکن ورزشی هیچ گونه بار مالی برای شهرداری تهران نداشته و با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی انجام شده است.


بر اساس گزارش روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در پایان گفت: روند بهسازی اماکن ورزشی براساس استانداردهای لازم و براساس برنامه ریزی منسجم ادامه خواهد داشت و امید است تا پایان سال این روند به تمام مجموعه‌های ورزشی برون سپاری تسری یابد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها