کد خبر: 388284
|
۱۳۹۸/۱۲/۰۷ ۱۰:۵۱:۴۷
| |

طی ۴۸ ساعت گذشته؛

میزان بارش در استان مرکزی به 65 میلی‌متر رسید

مسئول واحد پیش بینی هواشناسی استان مرکزی گفت: طی 48 ساعت گذشته متوسط بارش دریافت شده در استان 65 میلی‌متر بوده است.

میزان بارش در استان مرکزی به 65 میلی‌متر رسید
کد خبر: 388284
|
۱۳۹۸/۱۲/۰۷ ۱۰:۵۱:۴۷

اعتمادآنلاین| رضا مرادی، مسئول واحد پیش بینی هواشناسی استان مرکزی، چهارشنبه هفتم اسفندماه بیان کرد: با ورود سامانه بارشی قوی به کشور که استان مرکزی را نیز تحت تاثیر قرار داده است، طی 48 ساعت گذشته 65 میلیمتر بارش به صورت میانگین در استان دریافت شده است.

وی با اشاره به اینکه بیشترین میزان بارش با 138.6 میلیمتر در شازند و کمترین میزان با 23.5 میلیمتر در دلیجان گزارش شده است، گفت: پس از شازند، خنداب با 111.3 میلیمتر، آشتیان با 80 میلیمتر و دلیجان با 78 میلیمتر بیشترین میزان بارش را به خود اختصاص دادند.

مرادی گفت: میزان بارش باران در اراک طی 48 ساعت گذشته بالغ بر 65 میلیمتر بوده است.

وی اظهار کرد: از ابتدای سال زراعی(اول مهرماه)تا امروز(هفتم اسفندماه) میانگین بارش دریافتی در استان مرکزی 215 میلیمتر بوده است در حالی که در بازه زمانی مشابه سال گذشته میزان بارش به ثبت رسیده 249.9 میلیمتر بوده است.

مسئول واحد پیش بینی هواشناسی استان مرکزی افزود: از ابتدای سال زراعی جاری تاکنون بیشترین بارش با 388.9 میلیمتر مربوط به شهرستان شازند است و میزان بارش دریافت شده در اراک نیز 231.3 میلیمتر به ثبت رسیده است.

مرادی بیان کرد: تا ظهر امروز شاهد رگبارهایی خواهیم بود، اما پس از آن این سامانه بارشی به صورت کامل از استان خارج می شود و شاهد کاهش ابر، کاهش دما و مه صبحگاهی خواهیم بود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها