کد خبر: 390619
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۳ ۱۳:۴۸:۲۲
| |

وزارت آموزش و پرورش به ابهامات بخشنامه فعال بودن مدارس با حضور مدیر و کادر اداری پاسخ داد

مسعود ثقفی، سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه بخشنامه اخیر آموزش و پرورش شهر تهران مبنی بر فعال بودن مدارس با حضور مدیر و یک کادر اداری مدرسه در ایام تعطیلات ناشی از کرونا برای ادامه روند آموزش با توجه به تصمیمات کلان اتخاذ شده در وزارت آموزش و پرورش برای مدارس کل کشور ابلاغ شده است، گفت: مابقی استان‌ها نیز حتما مطابق این دستورالعمل اقدام خواهند کرد.

وزارت آموزش و پرورش به ابهامات بخشنامه فعال بودن مدارس با حضور مدیر و کادر اداری پاسخ داد
کد خبر: 390619
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۳ ۱۳:۴۸:۲۲

اعتمادآنلاین| مسعود ثقفی، سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران، از ابلاغ بخشنامه ای به مدارس شهر تهران در روز گذشته خبر داد و اظهار کرد که تمام مدارس موظف به بازگشایی مدرسه هستند و باید مدیر مدرسه و یک نفر از کادر اداری طی ساعات تعیین شده در بخشنامه یعنی ساعات 8 تا 12 در مدرسه حضور داشته باشند تا به ادامه روند آموزشی مدرسه بپردازند.

وی افزود: وظیفه مدارس به عنوان پایگاه آموزشی ادامه فعالیت است و ما نمی‌توانیم آموزش را تعطیل کنیم.

ثقفی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه ظاهرا این مصوبه مختص شهر تهران است و مابقی مدارس کشور تعطیل هستند، گفت: خیر، این تصمیم با توجه به تصمیمات کلانی است که در وزارت آموزش و پرورش برای مدارس کل کشور اتخاذ شده است و مابقی استان ها نیز حتما مطابق این دستورالعمل اقدام خواهند کرد.

وی درباره اینکه آیا این تصمیم با هماهنگی ستاد ملی مدیریت کرونا اتخاذ شده است، گفت: مصوبه ستاد ملی مدیریت کرونا بر پرهیز از تجمع تاکید کرده و ما نیز تجمع دانش آموزان را در مدرسه نخواهیم داشت. بحث صرفا حضور مدیر و معاونین است تا مشکلات داخل مدرسه را رفع و رجوع کرده و پاسخگوی موارد باشند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها