کد خبر: 393250
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۱ ۱۲:۵۸:۰۰
| |

بیمار مبتلا به کرونا در خرمشهر جان باخت

شکراله سلمان‌زاده، رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان، گفت: یک شهروند خرمشهری که به کرونا مبتلا شده بود در بیمارستان طالقانی آبادان جان باخت.

بیمار مبتلا به کرونا در خرمشهر جان باخت
کد خبر: 393250
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۱ ۱۲:۵۸:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ شکراله سلمان‌زاده، رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان، گفت: از اوایل اسفندماه تاکنون 12 بیمار مبتلا به کووید 19 در شهرستان‌های آبادان و خرمشهر شناسایی شدند که تاکنون سه نفر از آنها فوت کردند.

وی افزود:در همین مدت یک هزار و 248 بیمار با علائم کرونا به مراکز درمانی تابعه دانشکده علوم پزشکی آبادان در شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان مراجعه کردند که 521 بیمار با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های منطقه بستری شدند.

سلمان‌زاده گفت:تاکنون 438 نفر از بیماران بستری شده پس از بهبودی از بیمارستان مرخص شدند که وضعیت جسمانی آنها از سوی مسوولان بهداشتی پایش و کنترل می‌شود.

وی گفت:لوازم بهداشتی و ماسک مراکز بیمارستانی برای مقابله با ویروس کرونا در شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان تامین شده و کمبودی در این زمینه نیست.

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان رعایت نکات بهداشتی و خارج نشدن از منزل را مهمترین عامل برای کنترل ویروس کرونا دانست و افزود:مردم نقش مهمی در کنترل این بیماری دارند.

تا روز سه شنبه 110 نفر در خوزستان به ویروس کرونا مبتلا شدند که 25 نفر از این تعداد جان خود را از دست داده اند.



منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها