کد خبر: 399468
|
۱۳۹۹/۰۱/۲۴ ۱۵:۱۳:۴۰
| |

80 درصد ابتلای رانندگان تاکسی به کرونا پیش از اجرای محدودیت‌های ترددی بود

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران از ابتلای 302 راننده تاکسی به کرونا خبر داد و گفت: 13 نفر از آنها به دلیل کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

80 درصد ابتلای رانندگان تاکسی به کرونا پیش از اجرای محدودیت‌های ترددی بود
کد خبر: 399468
|
۱۳۹۹/۰۱/۲۴ ۱۵:۱۳:۴۰

اعتمادآنلاین| علیرضا قنادان در صفحه توییتری خود با اشاره به اعلام بخشی از نتایج پایش کرونا بین حدود 80 هزار تاکسی فعال در تهران، اظهار کرد: 80 درصد ابتلای رانندگان تاکسی به کرونا در اسفند 98 بوده و با کاهش تردد در شهر نرخ بیماری شدیدا کاهش یافته است.

وی ادامه داد: 302 نفر از تا کسیران‌ها به کرونا مبتلا شده‌اند که 53 نفر بهبود یافته‌اند، 198 نفر در قرنطینه خانگی و رو بهبودی هستند، 38 نفر در بیمارستان بستری هستند و متأسفانه 13 نفر هم فوت کردند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران تصریح کرد: در هفته جاری برای تمام تاکسیران‌های بیمار بهبود یافته که در طرح پایش سلامت تاکیسرانی تهران شناسایی می‌شوند و همچنین خانواده عزیزانی که از کنار ما پر کشیده‌اند علاوه بر ارائه خدمات مشاوره روانشناسی، بسته کالای حمایتی از سوی شهرداری تهران ارسال خواهد شد.

وی افزود: علاوه بر تحلیل اطلاعات و توسعه دانش پیشگیرانه و ملزومات خود مراقبتی، هدف اصلی در طرح پایش سلامت تاکسیرانی تهران شناسایی سریع تاکسیران‌هایی است که به طور احتمالی با ویروس کرونا درگیر می‌شوند و حمایت از آنها برای استراحت و گذراندن دوره بهبود در شرایط ایزوله است.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها