کد خبر: 400684
|
۱۳۹۹/۰۱/۳۱ ۱۴:۵۸:۳۸
| |

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی:

دانش‌آموزان خارجی از آموزش شاد بهره‌مند می‌شوند

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور، گفت: با هماهنگی وزارت آموزش و پرورش، دانش‌آموزان اتباع خارجی همانند دانش‌آموزان ایرانی از فرصت برابر آموزش از طریق شبکه‌های سراسری صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران و همچنین از طریق شبکه آموزشی دانش‌آموز (شاد) بهره‌مند می‌شوند.

دانش‌آموزان خارجی از آموزش شاد بهره‌مند می‌شوند
کد خبر: 400684
|
۱۳۹۹/۰۱/۳۱ ۱۴:۵۸:۳۸

اعتمادآنلاین| «مهدی محمودی» با اعلام خبر فوق افزود: با هماهنگی‌های انجام شده با وزارت آموزش و پرورش و این اداره کل، با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس و با توجه به عدم تعطیلی آموزش، دانش‌آموزان اتباع خارجی همانند دانش‌آموزان ایرانی از فرصت برابر آموزش از طریق شبکه‌های سراسری صداوسیمای جمهوری اسلامی (شبکه آموزش و چهار) و همچنین از طریق شبکه آموزشی دانش‌آموز (شاد) بهره‌مند می‌شوند.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور ادامه داد: نحوه استفاده دانش‌آموزان از شبکه دانش‌آموزی شاد، بعد از نصب برنامه با ورود و ثبت نام فردی جهت احراز هویت، با وارد کردن کد اتباع خارجی به جای کد ملی و انتخاب گزینه اتباع خارجی در قسمت سریال شناسنامه، و بعد از نصب نرم‌افزار توسط دانش‌آموزان، ایشان از طریق مدیران مدارس و معلمان به کلاس‌های مجازی اضافه خواهند شد.

به فاصله یک هفته از آغاز به کار شبکه آموزشی دانش‌آموزان (شاد) بیش از 9 میلیون دانش‌آموز و معلم به این شبکه آموزشی پیوسته‌اند.

مهدی شرفی سرپرست مرکز برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات آموزش و پرورش امروز درباره شاد اعلام کرد که در مناطقی که دانش‌آموزان امکان استفاده از اینترنت را ندارند هم تدابیری اندیشیده شده است. همچنین اتباع خارجی مانند سایر دانش‌آموزان می توانند در سامانه شاد ثبت‌نام ‌کنند. آن‌ها با همان کدی که در سامانه سناد استفاده می‌شود و در مدارس ثبت‌نام می‌کنند می‌توانند در اپلیکیشن شاد ثبت‌نام کنند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها