کد خبر: 439664
|
۱۳۹۹/۰۷/۲۷ ۱۳:۰۰:۰۰
| |

زبان چینی یاد بگیرید و پول بیشتری به جیب بزنید

چند سالی است که یادگیری زبان چینی در بین مردم و به خصوص ایرانی‌ها فراگیر شده است. دلیل این جنب و جوش برای یادگیری این زبان را می‌توان یکه‌تازی این کشور در اقتصاد جهانی دانست. کشور چین بزرگترین قطب اقتصادی آسیا و دومین غول اقتصاد جهان پس از آمریکاست.

زبان چینی یاد بگیرید و پول بیشتری به جیب بزنید
کد خبر: 439664
|
۱۳۹۹/۰۷/۲۷ ۱۳:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| چند سالی است که یادگیری زبان چینی در بین مردم و به خصوص ایرانی ها فراگیر شده است. دلیل این جنب و جوش برای یادگیری این زبان را می توان یکه تازی این کشور در اقتصاد جهانی دانست.کشور چین بزرگترین قطب اقتصادی آسیا و دومین غول اقتصاد جهان پس از آمریکا است. رد و نشان این کشور را می توان در همه جا دید. تا چشم کار می کند تمام محصولات از گوشی، لپ تاپ، لوازم خانگی، لباس، ماشین، اسباب بازی و مواد خوراکی ساخت چین هستند. حتی برند های مطرح دنیا هم کالاهای خود را در چین تولید می کنند. اقتصاد این کشور به حدی قوی است که افراد زیادی را از سراسر دنیا به خود جذب می کند. افرادی که هم می توانند در خاک چین و یا در کشور خود به واسطه چین کار کنند. پس چرا که نه! شما هم می توانید یکی از این افراد باشید! زبان چینی را می آموزید، خود را در دنیای چینی ها راه می دهید و پول بیشتری به جیب می زنید.

پا در مسیر یادگیری چینی بگذارید

برای یادگیری زبان چینی باید اراده خیلی قوی داشته باشید. منظورم از اراده، شرکت در کلاس ها،تمرین و ادامه فرآیند یادگیری است. همیشه سعی کنید در کلاس هایی شرکت کنید که به صورت مدوام تشکیل می شوند. در بیشتر مواقع، کلاس های آموزش زبان، آن هم زبان خاصی مانند چینی برای شروع نیاز به تکمیل ظرفیت دارند. اما برای کسانی مانند من و شما که علاقه زیادی به یادگیری داریم این صبر برای پیدا شدن زبان آموزان دیگر کشنده است. مگر تا چه اندازه می توان منتظر زبان آموز چینی نشست. راه حلی که برای این دردسر وجود دارد، ثبت نام آموزش آنلاین زبان است که آن هم مستلزم تحقیق است تا بتوانیم مکانی را پیدا کنیم که تمام نکات ضروری را به ما آموزش دهد.

از تمرین در راه یادگیری زبان غافل نشوید

فراموش نکنید که با تمرین در هرکاری، نتیجه مثبتی از آن خواهید گرفت. یادگیری زبان چینی هم از این قائده مستثنی نیست. زبان چینی با آن الفبای طولانی، اصوات هم صدا و تلفظ های متنوع یکی از سخت ترین زبان ها دنیا برای یادگیری است. شاید با خود بگویید که وقتی از کلاس به منزل می رسید تمام آنچه که آموزش دیده بودید از ذهن تان پریده است. من هم با شما موافق هستم! یادگیری زبان جدید همیشه سخت بوده و نیاز به تمرین دارد تا بتوانید کاملا بر آن مسلط شوید. پس نیاز است آموزشی را انتخاب کنید که دغدغه فراموش کردن نکات را در آن نداشته باشید.

002

هدف از یادگیری زبان چینی را مشخص کنید

درست است که هدف اصلی یادگیری زبان جدید است ولی در کنار آن قصد و نیت شما نیز مهم است. مشکلی که اکثرا با آن روبه رو هستید، نبود دسته بندی در کلاس های آموزش زبان است. شاید من یا شما بخواهیم زبان چینی را صرفا برای تجارت و صادرات بیاموزیم. اما باید در یک کلاس آموزشی کلی ثبت نام کنیم و وقت زیادی را از دست بدهیم. زمان با ارزش ترین دارای هر فردی است پس باید به دنبال جایی باشیم که زبان را مطابق با نیاز ما ارائه و زمان را برای کار های مهم تر ذخیره کند.

با یادگیری زبان چینی پول پارو کنید

هنگامی که زبان چینی را متناسب با نیازتان آموختید، می توانید به فرصت های شغلی زیادی که پیش رویتان قرار دارد نگاهی بیندازید. شما با دانش خود می توانید در شرکت های بزرگ تجاری ایرانی و چینی کار کنید. می توانید در زمینه گردشگری فعالیت داشته باشید، کارهای ترجمه انجام دهید و یا حتی برای تحصیل به کشور چین رفته و در همان جا مشغول به کار شوید. در هر صورت، برای کسب پول بیشتر باید با چشم بادامی های آسیای شرقی ارتباط خوب و موثری داشته باشید. پایه و اساس این ارتباط نیز فراگیری زبان چینی است. اما نکته‌ای که مهم است، اصولی یاد گرفتن این زبان است که با آموزش های استاندارد من و زبان به آن نیز خواهیم رسید.

003

برای یادگیری چینی از من و زبان کمک بگیرید

من خود شخصا با تمام مشکلات و دغدغه هایی که پیش تر گفتم، دست به گریبانم. از این رو کلاس های آموزش آنلاین زبان را برای یادگیری ترجیح می دهم و به تازگی آموزش آنلاین زبان چینی را در وب سایت آموزشی من و زبان به توصیه یکی از دوستانم شروع کرده ام. حضور در این کلاس ها به راحتی آب خوردن است، دیگر نه نیاز است تا ساعت ها بخواهم آماده شوم، در سرما و گرما در راه باشم و یا حتی در ترافیک گیر افتاده و استرس از دست دادن کلاس را پیدا کنم. به راحتی و در آسایش در خانه روی مبل عزیزم می نشینم و در هر ساعتی که بخواهم به یادگیری زبان مشغول می شوم.

به علاوه، دوره های آموزشی این وب سایت به گونه ای طراحی شده است که می توانم به تعداد دفعاتی که نیاز دارم به تمرین زبان چینی بپردازم و تمام مشکلاتم را با توجه به توضیحات و روش های استاندارد آموزشی حل و فصل کنم. از طرف دیگر، نوع تلفظ اصوات و کلمه های چینی به خوبی در این آموزش ها بیان شده است، جوری که احساس می کنم با کمی تمرین بیشتر می توانم زبان چینی را همانند زبان مادری بدون هیچ غلط لفظی صحبت کنم.

نکته جالب دیگر که همیشه در پیدا کردن کلاس آموزش زبان به دنبال آن بودم، دسته بندی نوع آموزش است. از آنجایی که هدف شخص من از یادگیری چینی، پیشرفت در تجارت و روابط بهتر با چینی ها است، توانستم آموزش ویژه تجارت و صادرات را انتخاب کنم و زمان اضافی را برای کارهای تجاری ام برنامه ریزی کنم. شما هم می توانید وابسته به هدف تان از آموزش ویژه استخدام، آموزش ویژه مهاجرت و یا آموزش ویژه مکالمه استفاده کنید. همه چیز بستگی به شما و شرایط شما دارد حتی اگر قصدتان یادگیری از صفر تا صد این زبان باشد، باز هم من و زبان به شما کمک می کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها