کد خبر: 450984
|
۱۳۹۹/۰۹/۱۹ ۱۳:۳۸:۰۰
| |

هفدهمین کنفرانس بین‌المللی مدیریت به کار خود پایان می‌دهد

مراسم اختتامه هفدهمین کنفرانس بین‌المللی مدیریت، که از دوشنبه 17آذرماه با حضور اندیشمندان و محققان داخلی و خارجی، آغاز به کار کرد بود امروز 19آذرماه با حضور وزیر اقتصاد و همچنین صاحب نظران علم مدیریت در ایران و جهان در مرکز همایش‌های بین‌المللی ابوریحان دانشگاه بهشتی به کار خود پایان می‌دهد.

هفدهمین کنفرانس بین‌المللی مدیریت به کار خود پایان می‌دهد
کد خبر: 450984
|
۱۳۹۹/۰۹/۱۹ ۱۳:۳۸:۰۰

اعتمادآنلاین| مراسم اختتامه هفدهمین کنفرانس بین‌المللی مدیریت، که از دوشنبه 17آذرماه با حضور اندیشمندان و محققان داخلی و خارجی، آغاز به کار کرد بود امروز 19آذرماه با حضور وزیر اقتصاد و همچنین صاحب نظران علم مدیریت در ایران وجهان در مرکز همایش‌های بین المللی ابوریحان دانشگاه بهشتی به کار خود پایان میدهد.

به گزارش اعتمادآنلاین ، دبیر اجرایی کنفرانس در گفت و گو اظهار داشت: کنفرانس بین المللی مدیریت، در راستای حرکت در مسیر ترویج علم مدیریت از 17 الی 19 آذر ماه 1399 در محل دانشگاه شهید بهشتی و با مشارکت انجمن علوم مدیریت ایران و به صورت حضوری و آنلاین در حال برگزاری است.

هدف از برگزاری کنفرانس، برگزاری مجموعه نشست‌های علمی جهت تبادل آخرین دستاوردهای علمی، پژوهشی و اجرایی در حوزه های مختلف علوم مدیریت معطوف به نیازهای کشور در شرایط ویژه همه گیری کرونا به صورت آنلاین گسترده میزان مخاطبان بود


دبیر اجرایی کنفرانس، درخصوص تعداد مقالات ارسال شده به دبیرخامه کنفرانس گفت: پس از اعلام فراخوان 400 مقاله برای دبیرخانه کنفرانس ارسال شد که از میان آنها 250 مقاله پذیرفته شده است.

از بین مقالات پذیرش شده همکاران ارجمند و دانشجویان عزیز دانشگاههای ایران، 25 مقاله منتخب از طرف کمیته‌های علمی، به صورت سخنرانی ارائه می‌شود و از این میان 4 مقاله در نهایت به عنوان مقالات برتر، برگزیده خواهند شد.


وی افزود: در بخش دیگر کنفرانس، جهت بهره‌مندی بیشتر همکاران گرامی با جدیدترین یافته‌های علمی - پژوهشی در حوزه موضوعات مرتبط با علوم مدیریت، علاوه بر برگزاری پنل‌های تخصصی با همکاری متخصصان برجسته در حوزه های مرتبط، بخشی از مقالات دریافت شده به صورت پوستر ارائه خواهد شد و از بین پوسترهای ارائه شده نیز 2 پوستر به عنوان پوستر برتر انتخاب می شود. همچنین در 18 و 19 آذر ماه 1399، دوازده کارگاه آموزشی و کاربردی در حوزه‌های مختلف با حضور اساتید برجسته برگزار می‌شود.


دکتر شکوهیار از برگزاری مجازی و حضوری کنفرانس هفدهم خبر داد و خاطرنشان شد: در این کنفرانس با توجه به شرایط و محدودیت‌های ناشی از بیماری کرونا، در حد توان تلاش خواهیم کرد فضا و شرایط توامان حضوری و مجازی برای ارائه برنامه های علمی و اجرایی فراهم شود و با بهره‌گیری از مشارکت فعال شرکت‌کنندگان بحث‌های علمی ضروری مورد نیاز در جهت پیشبرد و رفع چالش‌های علمی موجود فراهم شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها