کد خبر: 474299
|
۱۴۰۰/۰۱/۱۴ ۱۴:۴۷:۳۷
| |

کشف کالای قاچاق در کهریزک

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف 60 میلیارد ریال کالای قاچاق دریک انبارکالا در "کهریزک" خبر داد.

کشف کالای قاچاق در کهریزک
کد خبر: 474299
|
۱۴۰۰/۰۱/۱۴ ۱۴:۴۷:۳۷

اعتمادآنلاین| سرهنگ علی ولی پور گودرزی اظهار کرد: در اوایل هفته جاری کارآگاهان پایگاه جنوب پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از دپو مقادیر زیادی کالای قاچاق در یک انبار کالا در محدوده " کهریزک" مطلع شدند و برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی اعزام شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، وی با بیان اینکه تحقیقات اولیه نشان از این داشت، مالک انبار به تازگی مقدار فراوانی کالای قاچاق در داخل انبار کالا تخلیه کرده است، اضافه کرد: نتیجه تحقیقات پلیسی به مرجع قضائی منعکس و دستور دستگیری متهم و بازرسی از داخل انبار کالا اخذ شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ تصریح کرد: روز گذشته تیمی از کارآگاهان پایگاه جنوب این پلیس به نشانی اعلامی اعزام و موفق شدند در بازرسی از داخل انبار 150 عدد پیستون، 400 دستگاه پمپ باد کامیون، مقادیر انبوهی سپر، چراغ جلو، زیر سپری، رکاب و پروژکتورقاچاق فاقد بارنامه و مجوز‌های قانونی و گمرکی کشف کنند.

این مقام انتطامی در پایان با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالای کشف شده را 60 میلیارد ریال برآورد کرده اند، خاطر نشان کرد: با تکمیل تحقیقات مقدماتی، متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها