کد خبر: 478432
|
۱۴۰۰/۰۱/۳۱ ۱۶:۰۶:۰۰
| |

علیرضا زالی، فرمانده عملیات مقابله با کرونا:

مراجعان سرپایی کرونایی در تهران بالا است

فرمانده عملیات مقابله با کرونای تهران با اشاره به اینکه کماکان مراجعان سرپایی کرونایی در تهران بالا است گفت: تا زمانیکه تعداد مراجعان سرپایی کمتر نشوند یا به عبارتی به کف نرسند انتظار کاهش بستری نمی‌رود.

مراجعان سرپایی کرونایی در تهران بالا است
کد خبر: 478432
|
۱۴۰۰/۰۱/۳۱ ۱۶:۰۶:۰۰

اعتمادآنلاین| فرمانده عملیات مقابله با کرونای کلان شهر تهران با اشاره به اینکه کماکان مراجعان سرپایی کرونایی در تهران بالا است گفت: تا زمانیکه تعداد مراجعان سرپایی کمتر نشوند یا به عبارتی به کف نرسند انتظار کاهش بستری نمی‌رود.

به گزارش ایرنا، دکتر علیرضا زالی در حاشیه افتتاح چند طرح در بیمارستان شهدای تجریش در جمع خبرنگاران افزود: بیش از 16 هزار و 900 نفر در 24 ساعت گذشته صرفا به بخش های دولتی مراجعه کردند.


زالی ادامه داد: تعداد بیماران بستری در استان تهران 8 هزار 550 نفر هستند که 2 هزار و 100 نفر در بخش های ویژه بستری اند.


وی در مورد آخرین وضعیت کرونا در تهران توضیح داد: تعداد موارد جدید بستری در تهران در 24 ساعت گذشته به بیش از یک هزار و150 بیمار رسیده که 197 نفر آنان در بخش های ویژه بستری شدند.


وی ادامه داد: خوشبختانه فرایند ترخیص در تهران در هفته اخیر شتاب گرفته و 1 هزار و 200 بیمار در 24 ساعت گذشته ترخیص شدند. اما باید بین ترخیص و ورودی به بیمارستان تعادل ایجاد شود.

زالی، ضمن اشاره به افتتاح و بهره برداری 10 پروژه در بیمارستان شهدای تجریش، عنوان کرد: به علت خیز چهارم بیماری کرونا، امور مربوط به راه اندازی این پروژه ها با قوت بیشتری دنبال شد و امروز شاهد افتتاح این بخش ها که تعدادی از آن ها به بیناران کرونایی اختصاص دارد، هستیم.

امروز کلینیک درمان سرپایی بیماران کرونایی، در بیمارستان شهدای تجریش، با حضور معاون درمان وزارت بهداشت و رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد.

بخش مراقبت ویژه 2 و اولین دستگاه سی تی اسکن پرتابل کشور نیز امروز و در همین مراسم به بهره برداری رسید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها